• News

    19 January, 2010

    Kenduri Kahwin Kakak Aku

    Assalamualaikum untuk semua..



    Rasanya dah dekat setahun kakak aku kahwin dan aku tak pernah share gambar-gambar masa kenduri dia haritu.. kakak aku ni nama norlaila, tua 5thn dari aku.. 



    So kat bawah ni ada lah gambar-gambar yang sempat di snap pada hari tu, kalo tak salah 4 april 2009.. skrg kakak aku dah pregnant 7bln.. Alhamdulillah..



    **jangan salah faham, ni bukan gerai orang jual sayur, tapi booth tempat emcee dok melepakkan dirinya.. siap ada sesi karaoke lagi.. kat situ ramai lah yang dok tunggu turn nak menyumbangkan lagu-lagu yang di rasakan sesuai dengan tone dan pitching suara masing-masing.. kelihatan di situ meknah (bertudung pink smbil menyelak sedikit kainnya ke atas) sedang request lagu "jong-jong inai mak ipong rajawali" yang di popularkan oleh dato' M daud kilau.. phewiittt.. caya lah..




    **hujan rahmat.. settle je kenduri petang tu, hujan turun dengan mencurah-curah.. budak-budak buas, mat ashraf dan teh tak lepaskan peluang untuk main hujan.. lihatlah gaya peace teh yg bersahaja itu..


     


      **ish.. kan baguih kalo ayah kawinkan aku sekali.. haha.. mungkin ni kot yg terlintas kat kepala aku masa ni.. hahahaa


      


      **keadaan di khemah mentara.. kelihatan hujan turun membasahi bumi dengan lebatnya..


      


      **kelihatan 3 orang wanita yangg sedang berehat setelah semua kerja selesai.. kak ja (berbaju merah hitam) sedang santap kek pisang tak berapa nak jadi sambil kak toh membelek-belek kek tersebut.. yang sorang lagi tu, tengah pose mulut muncung beliau..




    **cenyum.. cenyum.. aku & mekmi sempat bergambar bersama-sama..


     


      **pengantin perempuan tersenyum riang sambil pengantin lelaki kelihatan begitu khusyuk menghabiskan nasik putih kuah budu beliau.. nyam3x..




    **apahal sikit sangat nasik depa boh kt kita ni sayang???


     


    **gelap lak gmbr dlm bilik ni..




    **jalan elok-elok sayang.. jatuh satgi abang taktau..


     


    **sebelom jalan, kain kena angkat sikit.. satgi terpijak, jatuh depan ni,naiya ja..


     


    **bergaya bagaikan Hang Tuah..

     


    **panasnya lepak bawah khemah, lepak bawah ni best sikit.. redup je..


     


    **lauk yang bakal di hidangkan kepada tetamu dari sebelah pengantin lelaki..



    **mekmi sedang pose dengan mekla.. rasanya time ni mekmi tak mandi lg..


     

    **emm.. seriusnya muka aku..


     

    **gambr teh & mat ashraf bersama anak sedaraku, apis n anak-anak sepupu aku yg lain..




    Tamat.

    No comments:

    Total Pageviews

    My Followers