Sunday, February 21, 2010

cuti-cuti malaysia- teluk batik, perak

Malaysia memang mempunyai tempat-tempat yang menarik untuk di kunjungi. Memang sesuai sangatlah slogan yang kerajaan Malaysia dok promote tu, cuti2 Malaysia. Baru-baru ni aku sempat lah melawat Teluk Batik,Perak. Waktu tu, memang lah agak ramai pengunjung kt situ. Sampai tak de tempat nk melepakkan diri. Akhirnya, selepas mengusya 1 port yg agak menarik iaitu di bawah pokok, terus aku & Lan melabuhkan bontot di situ. Lan sempat mandi2 dan makan makanan yang aku bawak. Konon2 cam aksi perkelahan pada hujung minggu.

So, layan je lah gambar2 yg ak sempat snap haritu.

** pokok apa ntah ni.. nmpk menarik sgt.. hihi



** Sekoq je.. kalo byk, boleh buat masak lemak ketam.. haha



** Teluk Batik



** Kat bawah pokok ni lah kami berdua melepakkan diri..



** Kelihatan di situ selipar Tesco ku.. hehe..

No comments:

Post a Comment