Wednesday, March 24, 2010

aku yang rajin bekerja.. haha..

penatlah arini. tapi tak dapat nak balik kerja awal. banyak yang nak disiapkan. lagi cepat aku siapkan kerja2 ni, lagi lah cepat aku dapat rileks. dapat lah aku tulis panjang2 sikit. hehe.

cadangnya minggu ni aku nak balik kampung. insyaallah. mak mesti macam selalu, menanti kepulangan anak kesayangan dia balik. harap2 buah pelam still ada lagi kat pokok. dapat lah menyicah garam belacan dengan keman, mat ashraf n mat anas (anak2 sepupu aku). sambil bercerita ni, ada la 2,3 kali aku telan air liur. nyam3x.

kalau pun dah abih buah pelam tu, sure kak ja ada buat jeruk pelam. mintak kat dia sikit nanti. hehe. hidup berjiran kat kampung memang seronok. itu pun dengan orang yang rapat dengan kita. yang tak rapat & kaki mengata tu, mintak maaf lah. memang tak minat nk geng.


**mat ashraf yg tak pakai baju



**terlindung lak muka mat ashraf.. kakakaka

memang tak sabar nak balik. dapat makan masakan mak.. aduhh.. selesanya tekak. haha.

2 comments: