• News

    25 March, 2010

    anak gadis pakcik bat.. hihi

    ayah aku ada 4 orang anak pompuan, kakak aku (kak la), aku, ekmi & enah. kak la dah selamat kawin, yang bujangnya, tinggal aku, ekmi & enah. hehe.

    orang cakap, muka aku & ekmi ada jugak iras. hehe. ada orang penah cakap jugak, aku ni adik kepada enah. haha. syok jugak.. ;p

    gambar2 ni di ambil masa kami bertiga jenjalan kat tanjung dawai. sempat la jugak kami singgah kat tupah, merbok.

    skrg ni, adik2 aku still blaja, sorang kt utm skudai (ekmi) & enah kt poli merlimau. kakak aku jaga rumah je, suri rumah sepenuh masa. hehe.

    **model iklan klogate cap timba.. hehe.. waktu ni kat tanjung dawai. tgh tggu makanan..


    ***enah bergaya, berkaca mata itam.. ekmi kt blkg tersengih cam kambinggggg... haha..


    ***model racun semut.. hehe..


    ***gambar ni kt tupah lak.. sengih sokmo...


    ***pose macho dari mekmi & enah.. hehe..

    No comments:

    Total Pageviews

    My Followers