• News

    04 March, 2010

    design kad jemputan

    Salam fr all.. memandangkan tarikh kenduri aku lambat lagi, (November 20th-hari haji ke 3) bersamaan 13 Zulhijjah, jadi aku berkira2 untuk mendesign dan mendeco sndiri kad jemputan aku. kad2 ni insyaallah hanya untuk org2 kampung shja. untuk sahabat handai semua & rakan2 sekerja, yang ini mungkin akan di tempah. tak banyak, mungkin around 200 keping saja.

    memandangkan zaman dah semakin maju, mungkin aku akan meng upload je kad jemputan ke facebook n invite je kawan2 datang. membazir je nk print out banyak2 n pos ke alamat masing2. beria2 je. kalo datang xpe gk. haha. close friend insyaallah, aku akan bg by hand lah. xpayah guna khidmat abang or pakcik posmen. rasanya dah ramai kawan2 yg buat cara macam ni kan. ;p

    kad2 yg akan aku design, insyaallah akan di cetak di atas kertas A4 je dan akan di tampal di ats another kertas A4 (mungkin jgk kaler gold). so, lepas ni, kena survey kertas A4 yg murah, yg terdapat di pasaran. hehe. destinasi yg mungkin di jejaki ialah popular n young ones (kedai stationery dekat area bayan baru).

    ni masih dalam perancangan je. idak tahu lah menjadi ka x. harap2 dapat create something new sikit untuk tatapan org kampung. haha. biar nnti org dok teringat,"eh, kad kawin sapa lah yg poyo sgt aritu ek?". haha.

    so,apa2 hal, nnti aku tnjuk kan few set yg dh berjaya di siapkan. biar banyak design, nnti senang nk pilih yg terbaek. hehe. ok. salam.

    ** kiut kan icon tepak sireh ni? haha..

    No comments:

    Total Pageviews

    My Followers