• News

    10 March, 2010

    KENANGAN SILAM



    GAMBAR ZAMAN MUDA MUDI


    Terima kasih lah dekat salah seorang kawan aku yang meng upload gambar zaman muda mudi akak dalam facebook.. muka aku very the malu-malu dan nampak nerd gila.. wakaka.. muka malu-malu ke muka serius entah?? nampak macam serius nak mati.. hahahahaha...




    ni zaman diploma dulu.. tak ingat dah aku masa bila, semester bila, tapi rasanya  masa ni dah dekat nak habis diploma dah.. 



    jujur aku cakap, aku tak berapa suka situasi or even classmates aku masa diploma ni, yang ramainya sangat poyo.. hahahaha.. aku tak kesah kalau depa nak kutuk-kutuk aku kalau depa terjumpa post aku ni, tapi ada la berapa orang je yang aku suka dan baik sampai lah sekarang..


    ang lain, dah delete masuk dalam recycle bin dah pun. opss.. sorry... maaf lah, lebih baik ada kawan sikit, daripada ada kawan yang toxic!

    2 comments:

    Anonymous said...

    hu3...apsal muka ak tkda dlm ni ek?
    >ezza<

    Siti Noor Aminah said...

    haha.. xtau hg p mana.. naseb lah.. kakaka.. ada aku & kema.. kamceng arr kami time tu.. haha..

    Total Pageviews

    My Followers