• News

    01 March, 2010

    PERMULAAN MAC 2010

    Alhamdulillah, dah smpai pn bulan Mac.. 


    Cepat sangat masa berlalu.. dah 3 bln kita berada dlm tahun 2010.. 


    Sepanjang 2 bulan pertama ni, banyak jugak perkara penting yang berlaku dlm hidup aku


    Especially bergelar tunangan orang dan untuk Kinah jugak, yang dah selamat menjadi isteri kpd EP (ntah apa nama batui laki dia).. hehe.. 


    Aku belom berkesempatan nak upload gambar dia nikah.. insyaallah, nanti aku upload ok.. 


    Sepanjang Feb 2010, agak penat rasanya.. dengan kerja, dengan personal life.. aku nak jadi orang yang lebih baik.. buang sifat baran aku. hehe.. 


    Dah bertunang ni, baru lah keluar perangai 3 suku masing-masing.. haha.. Last-last, aku mengalah jugak sebab memang salah aku.. risaunya nak jadi isteri yang baik.. 


    Awal Mac, Insyaallah aku plan nak attend kenduri Juli dekat Jengka, Pahang.. Aku dengan Shafiza je yang pi.. Mida dan Wani unfortunately cannot make it pulak.. Tak pelah, janji aku dengan Juli, if kawan-kawan lain tak dapat pi pun, aku tetap akan menghadirkan diri.. .


    Lagi pun aku tak penah sampai pahang lagi.. aku agak teruja ni.. hehe.. Harap-harap Kak Pza dah beli tiket bas.. Kalau tak, melepas lah kami kalau tak dapat tiket nanti.. 


    Apa lg ek yg bakal berlangsung dalam bulan Mac?? Ohh.. kenduri kawin Abang Pian merangkap jiran sebelah rumah.. rasa macam malas je nk balik sebab sabtu 20hb mac, aku keja.. 


    Penat lah nak rushing balik kampung pulak.. Lagipun time knduri rumah aku, tak pernah pun adik-adik perempuan dia datang menolong.. lantak lah.. mungkin nk jaga air muka ayah dengan mak, aku balik jugak nanti.. 


    Ok, nnti aku upload gambar nikah Kinah.. Kalau lambat sangat, nanti aku upload kan sekali dengan gambar kenduri Juli... Insyaallah.. semoga Allah murahkan rezeki kita dan permudahkan hidup kita.. dan kita mampu berjasa kepada mak ayah dan family kita.. amin...

    2 comments:

    NER said...

    abang pian kawen x mau balik ke??hihi

    sitinaminah said...

    pasai pa nya? igt dia penah jd skandal ak ka? haha.. tgk lah cmne..

    Total Pageviews

    My Followers