Tuesday, April 27, 2010

hari2 makan kuih boleh gemuk tak??

kalau hari2 aku makan kuih, boleh gemuk tak?
karipap 2 bijik, kuih ketayap sebijik, dgn apa nama ntah kuih tu, lompang kot..
org kedah pggil kuih lompang.. org luar pggil lompong kot..
haha..

aku nak diet nih.. tapi aku riso, kalau hari2 makan kuih, kang berat aku tak turun2 lak..

member pun asyik perli je.. berat seguni beras...!!
cisss.. baru 52kg.. bukan berat sangat pun...

tapi kalau takat kurangkan kuantiti makanan yang aku ambik, tp tak eksesais, tak kurus jgk kan...

ishhh...

nak eksesais camne, panjat tangga naik tingkat 4 pun dah semput..
nak join member rumah pi main valleyball pun malas...
pendek kata, sume malas.....

2 comments:

  1. ala kak, baru 52 kg.. kite nih dah 58kg!! sedih dah brt xmau trun2 dah T_T

    ReplyDelete
  2. nani xpe la tinggi, kak ti ni ala2 pokok bonsai.. haha.. bmi x ok ni.

    ReplyDelete