Wednesday, April 7, 2010

hujung minggu bersama keluarga

minggu ni seperti biasa aku akan balik kampung.. yahuuu..
dah 2 minggu tak balik.. balik kali ni nak kena p bayar duit kut..
sebulan rm80.. ok lah tu..
24 april ni aku akan kaya sat..
hihi.. tak banyak yg aku dapat, rm1k pun tak sampai..
tp ok gak tu, force saving.. kalo simpan je dalam bank, sat2 korek
dah bocoq dah tabung aku.. huhu..

mak ayah dah makin tua.. sedihnya bila tgk gigi ayah yg makin kurang..
haha.. nk tergelak pn ada tgk ayah aku makan..
uban pun makin penuh..
tahun ni aku kawin, ayah dah tak payah pening2 kepala fikir psl ank dia yg plg ketegaq ni..
biaq tugas tu di ambik oleh bakal menantu beliau merangkap suamiku.. haha..

2 comments:

  1. wow....dh nk kawin rupenye...patutla gatai sgt...aku ja yg still miss lonely....huhu....aku lak xdapat nk balik kg...jauh sgt...lgpun kdg2 sabtu pun ada keja...so xdpt nk balik...klu balik pun hanya dok beberapa jam kt umah...pastu dh nk kena balik...penat2...really miss my parents....waaaaaaa

    ReplyDelete
  2. ohh.. aku je lah yg gatai..
    nun kawan2 len yg kawin lg awai tu x gatai lah??
    huhu.. apalah nasib aku ni.. nk kawin pun dituduh gatai.. huhu..

    aku blk kg 2minggu sekali..
    rindu kt mak aku..huhu..
    lgpn bosan dok penang..
    huhu//

    ReplyDelete