Thursday, April 29, 2010

kursus haji??? bukan lahhh...

dulu aku penah angan2, nak pi kursus kawin dgn bakal suami..
baru lah rasa keterujaan nak kawin tu..
tapi,tak tercapai lah hasrat tu..
bakal suami awal2 lagi dah pi..
tak sabo2 lagi nak kawin agaknya...
haha...

mujuq ada member gak, takde lah rasa cam tersipot2 je kt situ..
coz aku expect org lain mesti pi dgn pasangan masing2..
ohhhh... sedihnya aku..

takpelah,janji setel..
takde lah nnti bakal suami asek cakap, "kursus kawin pun tak pi lagi,
cam tak mau kawin je"..
pastu, tarik muka...

yelah2.. org nak pi lah ni.. hihi..

No comments:

Post a Comment