Wednesday, April 7, 2010

milo dan bun gardenia


hari ni breakfast milo ngan bun gardenia.
esok pun mungkin breakfast dengan benda yg sama.
haha.
muak2.
kadang2 breakfast dengan sandwich tuna.
sampai hari2 makan benda yg sama.
muak lg.
mungkin beli kuih kat gerai makcik tepi jalan tu.
3 bijik kuih dah rm1.20
kecik je kuih, mahai btoi..
dah lama tak buat bihun singapore
tp malas lah nak masak
bun yg aku beli siap2 n letak dlm drawer ni ada 2 bgkus lg
kalo tak makan, expired lak
expired tp kalo xde kulat lg, slumber je aku mkn
koman2 sakit perut jeeeee...
haha...

5 comments:

  1. aku td ada cikgu yg belanja...dia br dapat APC....syukur alhamdulillah...save budget minggu ni...hari2 ada cikgu belanja....'p

    ReplyDelete
  2. aku lak minggu ni asyik org belanja ja....naik segan lak aku....cikgu2 kt sini dpt APC...so ari2 lepa belanja cikgu2 kt sini....save budget aku....alhamdulillah.....

    ReplyDelete
  3. APC tu natang pa shima?
    aku hari2 mkn free kt kantin
    company belanja..

    ReplyDelete
  4. APC tu maknanya anugerah perkhidmatan cemerlang...maksudnya naik pangkat la tu...dr DG41 jd DG44...depa dapat sorg seribu bila dpt APC....tu yg depa belanja...hehehe

    ReplyDelete
  5. wah2.. syioknya dirimu..
    dapat makan free sllu..
    apa kata, tgkap sorang cikgu kt situ.
    jadikan bakal suamimu..
    ekekeke..

    ReplyDelete