Monday, April 26, 2010

Pengapit Yang Terlebih Cun

Sabtu lepas, aku attend kenduri kawin kawan aku.
Semua dah OK, yang aku rasa satu sebab je boleh buat majlis tu hancuss sikit bila:

PENGAPIT PULAK TERLEBIH CUN DARI PENGANTIN...!!

Cun sangat lah, sampai aku yang pompuan ni pun asyik dok pandang je muka dia.
Sudah lah cun, lemah lembut pulak tu.

Photographer pun dah macam ulat bulu naik daun.
Sekali dok ayat, pengapit tu pun nak kawin tak lama lagi.


So,kesimpulannya yang aku dapat buat, jangan cari pengapit yang lagi cun/hensem dari pengantin.

No comments:

Post a Comment