Thursday, May 27, 2010

AKU YANG BERSALAH

Ok.. Ok..

Semua boleh marah aku. Cakap lah apa pun.
Aku terima je..

Tapi serius aku tak tau.
Or maybe aku lupa.
Aku mintak maaf.

Beratus kali aku paksa otak aku untuk ingat-ingat balik.
Tapi masih tak berjaya nak ingat.
Otak aku dah tepu agaknya.

Nak tanya member, aku malu.
Kang member cakap aku saja-saja buat kurang bijak.


Better aku tanya korang je...
Korang bukan kenal aku pun. Haha.


Ekceli, Wesak ni sambutan apa ek?


Lalalalala... sila sms aku kalo korang tau..
Ni henpon nombor aku.. 000-0000123

Hepi Holiday...!!!
(Ok, pasal cuti memang aku ingat, tak pernah lupa pun).

6 comments:

  1. Wesak disambut khas oleh mereka2 yg beragama Buddha sajork...

    ReplyDelete
  2. lazyf,

    kan aku suh sms, knp hang tulis kt sni? alalala... malu lah aku..

    ;(

    ReplyDelete
  3. aku dah anto mesej dah, kalu keta x byk kt atas jalan..sat lagi sampailh dia

    ReplyDelete
  4. shopping jom esok?
    weeeeeeee

    >______<

    ReplyDelete
  5. err..wesak day bole kutip duit raya x?

    ReplyDelete
  6. citahrudin,
    hantar pakai apa? gila lmbat cam sipot babi. haha.


    jane,
    blom gaji.huhu. hang belanja, wokeh???

    blithe spirit,
    boleh meh? ok, mai alamat. aku p beraya umah hang. haha. kayo.. den kayo.

    ReplyDelete