Tuesday, May 11, 2010

BENCINTA

aku memang duga kehadiran dia dalam hidup aku..
tapi serius aku cakap, memang aku sangat2 menyampah dengan dia..
kalau boleh, aku tak mau tengok muka dia lagi..

tolong lah...
aku dah try macam2 cara nak elak dari dia..
tapi still tak berjaya...
aku memang tak leh lari dari dia...
aku dah abih ikhtiar dah ni sebab serius, aku benci dia...!!!

Hidup aku aman je tanpa dia..
rasa lega sangat kalau dia tak nampak dia..
bila dia ada, memang rasa tertekan...

....

....


....


....


pelissss lah JERAWAT...
jangan kacau aku lagi... pi je la kat orang lain...


**********
nota kaki:
sakit siot jerawat yang baru tumbuh ni.. geramnya..

No comments:

Post a Comment