Monday, May 10, 2010

cita-cita ku

aku ada cita2 yang besarrrr... yeah, memang besar..
besar dan murni gitu cita2 aku...
kenapa gelak???? poyo hang gelak kat aku...
grrrr....

cita2 aku nak punya badan yang.. hmmmm...
macam fasha sandha???
hmmm... tak mau lah..
lawa lagi kak ziana zain...
kate moss? tak mau lah..
kenapa mesti kena slim & kurus???
kenapa, orang gumuk tak leh nampak cantik ka?
tak seksi ek?

yessss.... aku nak jadi pompuan yang tergemuk di dunia...!!

pasai pa hang gelak jebon????
aku tak penah gelak pun kat cita2 hang..
ni cita2 aku, suka hati aku lah..
yang penting, aku tak tiru cita2 sapa pun....
hang lagi poyo, cita2 hang memang common sangat dengan cita2 org lain..

sapa gelak kat aku, aku hentak dia dengan lemak kt perut aku ni...
ada berani????!!!

>>>>>>>> meh la join aku makan.. jemput makan ye kawan2.. <<<<<<<<<<



>>>>>>>>>>> hensem kan laki ku??? hitam itu menawan <<<<<<<<<<




>>>>>>>> terjatuh waktu jogging ritu.. malu tau <<<<<<<<<<<



----------------------
Nota kaki:

Aku disini ialah Donna Simpson, 43 tahun dari New Jersey, USA yg mempunyai berat badan 272kg, tetapi mempunyai impian utk mencapai berat badan sehingga 450kg, dan akan menjadikan dia wanita terberat di dunia.


Nota pengarang:

Macam2 perangai manusia.. Aku nak diet, dia lak nak gemuk.. ish3x...

2 comments:

  1. ceh..cita2 nak gemuk..tp nak diet..hee..tp aku mmg stuju..dak gemuk lgu cute dr slim..

    ReplyDelete
  2. royal joe budu:
    akak nk diet tau.. yg nk gemuk tu bkn akak.. hehe..

    mai budu sebotoiii...

    ReplyDelete