• News

    17 May, 2010

    ISNIN YANG AGAK SENGAL

    1) Isnin, mula bekerja seperti biasa. Macam selalu, isnin yang selalu sengal.. Malas gila nak keja.. Best duduk kat kampung.. Tapi kalo lama-lama kat kampung, alamatnya hujung bulan gaji tak tau tinggai berapa kupang.. huhu.. 




    2) Patutnya semalam lagi aku bertolak balik ke Penang, tapi pandai lak mak pujuk.. "Bahaya balik lewat-lewat". Padahal pernah je aku balik malam. Sudahnya, balik jugak lepas subuh. Terus memacu kenderaan ke tempat keja. 




    3) Kakak aku yg dah masuk 10 bulan mengandungkan bakal anak sedara aku, bersusah payah buatkan sambal sotong. perghhh... sedap.. aku tolong buang dakwat itam je kt sotong, yang lain, semua dia buat. Bagus betoi kakak aku tu. kalo aku yg mengandung, takdak nya aku mau buat keja. hahahahaa.. dah sah sifat-sifat kemalasan ku itu.. 




    4) Banyak program yang berjaya aku laksanakan sepanjang 2 hari kat kampung. Pi melawat ank jiran aku kat spital, sempat jugak bawak kakak aku pi klinik untuk check up kandungan dia. Serius lama. Seksanya nak ada anak. Bukan takat seksa nak beranak je (tak tau seksa macam mana sebab tak penah rasa lagi), tapi seksa jugak nk ke klinik untuk check up. Lama gila tunggu. Kalo aku banyak duit, nak je aku sponsor kakak aku pi spital swasta. Tapi, aku pun cukup-cukup makan je. ekekekee... 




    5) Tiap kali hujung minggu, mesti aku akan jumpa orang yang dah lama aku tak jumpa. Awal-awal dlu jumpa kakak yg merangkap junior waktu attend kursus kawin, last 2 week, aku jumpa housemate merangkap senior waktu diploma dlu. Dah lama tak jumpa. Then, jumpa sorang lagi minggu lepas waktu hantar adik aku kat stesen bus nak balik poli. Malas ar nak sebut nama pompuan ni. Hahahahaha...


    No comments:

    Total Pageviews

    My Followers