• News

    25 May, 2010

    Kassim Selamat

    mengantuk..!! rasa macam nak cucuk mata dengan garpu. mungkin lepas ni boleh jadi hebat macam Kassim Selamat. tapi tak pandai main seksafon. recorder pun tiup bagai nak rak. berbuih air liur masuk dalam salur recorder tu.






    aku rasa, menatang recorder ni lah alat muzik pertama aku penah main. itu pun dah lama dah, time sekolah rendah. subjek muzik. alkisahnya aku memang minat muzik, sementelah suara aku kan merdu. 


    So, no wonder aku boleh ter minat subjek nih. jadinya, memang selalu skor dalam kelas. rasa kagum dengan diri sendiri. kalo subjek lain, hampesss... tak ingat dah berapa hinggit harga recorder ni. rasanya dulu aku bijak arr main menatang alah ni.. 


    Kalau dulu aku fokus main menatang ni, sure sekarang aku dah jadi peniup recorder or maybe peniup seksafon yang berjaya.. gila ahh.. time tu, dapat lah ke luar negara buat persembahan... dapat jemputan dari pihak istana.. buat persembahan sama2 dengan Dato' Siti maybe serius best...!! maybe dapat duet dengan Kenny G perghh.. kira mantopp arr... 


    Koman-koman, dapat berkolaborasi dengan Dato' Ahmad Nawab, tapi itu dulu arr... Malas nak kenang-kenang balik, sapa suruh ponteng kelas sangat kan dah tak dapat jadi Junior Kassim Selamat.. huhuhu... 



     *nota kaki: gambar (terima kasih untuk abg gugel)

    No comments:

    Total Pageviews

    My Followers