Friday, May 21, 2010

kenapa yoga di haramkan...



Aku tau kenapa yoga di haramkan kat Malaysia, tapi dari email yang aku dapat, aku tak sangka pulak yang yoga di haramkan pasal ni... Hmmm... Memang patut di haramkan kalo gini gayanyaaaaa.... bahaya.. memang bahaya... mujur aku tak penah nak minat atau saja2 nak meminatkan diri masuk yoga kelas.. aku prefer dok depan tv, tengok geng2 biggest loser eksesais... kira ok lah tu... daripada aku biarkan diriku di cabul oleh instructor yoga ni..

No comments:

Post a Comment