• News

    25 May, 2010

    Never Late to Try! Better Late than Never!

    Macam mana aku mula-mula terjerumus dalam dunia blog??

    ======================================================= 



    Aku baru je bermula sebagai blogger. Tak boleh nak banding dengan blogger-blogger yang lebih senior atau dalam bahasa yang lebih lembut dan sopan, otai. 


    Lihat dan lihat lah dunia.. 


    Follower pun baru ada berapa je. Itupun, tak sampai semua jari-jari kat tangan kiri dan kanan. Hmmm... Sobsobsob..


    Terjerumus dalam kancah ni pun di sebabkan adik aku, dia awal sikit dari aku. 


    Bila aku baca dan baca blog dia, rasa macam best pulak. 


    Mungkin aku pun patut ada blog sendiri. 


    Maka, wujudlah blog nih...!!! 


    Tadaaaaa.... 


    Best jugak dapat baca blog orang lain. 


    Ada yang lawak, ada yang serius, ada yang agak 18SX. Kahkahkah..


    Serius, aku tak follow blog macam tu. Tak minat!!! 


    Biar la dia ada banyak followers pun, tapi aku memang tak berminat nak follow blog dia. 


    Tapi aku rasa, blog aku lagi poyo. 


    Mula-mula dulu asyik cakap pasal personal life.


    Then, start copy & paste artikel. Hahahaha... 


    Lepas usya-usya blog lain yang lagi menarik, aku pun cuba improve kan gaya dan performance blog aku.hehehe... 


    Apa-apa pun, aku akan cuba untuk improve n improve lagi. 


    Never late to try kan!

    3 comments:

    NER said...

    I would never thought that my blog has inspired you!well,i think your blog much attractive that mine.

    Firol said...

    follower bukan kayu ukur..isi blog tu yang penting kena cari cerita dan nasihat yg pernah aku terima tulis penuh jangan singkat2 ejaan...

    Siti Noor Aminah said...

    mekmi,

    hehe.lots of thing to say, to tell, to share. blog is the perfect medium for me share my feeling, ideas & experience.

    cikgu firol,

    thanks.still banyak benda yang nak kena belajar.yup, suka sangat tulis singkat2. my biggest problem.pastu, slanga utara tu masih kuat even dalam penulisan. haha.will try to overcome this.

    thanks all.

    Total Pageviews

    My Followers