• News

    21 May, 2010

    photographer of the year

    Aku memang setuju kalau mereka-mereka ini di nobatkan 'photographer of the year'. Bukan sebab quality gambaq yang depa ambik tu menjadi igauan tidoq semua photographer amatur dan professional kat luaq tu, tapi aksi dan gaya serta skill dan teknik juga ketangkasan mereka itu patutlah direspek sama sekali.




    bang, perot tu boroi sangat. susah gila nak snap picture. tapi harap-harap gambaq yang abang ambik mantopp lah seperti jugak perot abang. tahniah kerana masuk senarai 'photographer of the year'.




    yang ni, gaya memang menarik tertarik kau memang da booommmm.. gaya photographer amat memikat hati, sudah tentu hasil karya gambaq memang meletoppp... serius sangat admire dengan aksi anda ni.. siap ada assistant kat sebelah , tukang payong.. kagum..!! kagum..!!



    yang 3 ekoq tengah dan hampir terlentang atas lantai ni memang semangat dan keazaman mereka untuk mendapatkan gmabaq yang terbaik sangat lah dikagumi...!! lihat saja aksi mereka.. mungkin dengan ber aksi sebegini akan dapat menghasilkan gambaq yang tersangat lah menarik dan cun serta dramatik dan bombastik.. tahniah untuk anda...





    dan yang terakhir, adalah photographer alam sekitar pada hemat aku. rasanya dia mau ambik gambaq kuman atau bakteria yang terdapat pada daun2 segar di taman astakona tersebut. aksi ini hanya biasa2 saja pada kaca mata aku, mungkin dia perlu meng upgrade kan lagi gaya2 yang lebih menarik supaya tahun depan dia boleh menang award 'photographer of the year'. sekian, berita terkini hiburan sensasi.

    4 comments:

    Lazyf said...

    Hahaha...good one!!! ;-)

    Siti Noor Aminah said...

    pelis bro, jangan tiru aksi2 macam ni.. haha..

    Umi Nazrah said...

    ang nk tukar profision lak ka wei :P

    Siti Noor Aminah said...

    nazra aka umi,

    merepek lah nk tukar profession.. hehe. kalo aku ada kamera yg canggih manggih, mau jgk aku involve dlm bidang ni. i like... hehe//

    Total Pageviews

    My Followers