Wednesday, June 2, 2010

udang oh udang

Balik kerja petang kelmarin, perut memulas-mulas. Lapar sangat. Beli nasi goreng, berterabur pulak program diet aku. OK, beli cucur udang je lah.

"Kak, nak cucur udang biasa 1. Bungkus." Ringkas dan padat arahan seorang customer yang tengah lapar.

"Ok, siap. 3 ringgit".

Sampai rumah, cepat-cepat ambik mangkuk, tuang cucur udang dengan kuah sekali.



Sepi.....



"Cissss dan cisss... nama je cucur udang, tapi udang ada 2 ekor je. Taugeh lagi banyak.."



notakakidantangan: tobat dah aku nak beli cucur udang kat situ lagi.. cucur udang or cucur taugeh???

3 comments:

  1. ada jgk udang..kot dia letak misai udang jek..

    hahahaha

    ReplyDelete
  2. upload la gamba cucuq udang tuh sbg bukti...huhuhu

    ReplyDelete
  3. hanie,
    misai udang? terus aku cabut misai laki kakak juai cucur udang ni.. haha... serius aku ganazzz...


    lazyf,
    gambar? alamak.. cucur udang tu dah masuk tong sampah lepas aku rasa sikit. kalo kita berjiran, nak jugak aku bg hang rasa. hehe.


    >peace<

    ReplyDelete