Thursday, June 10, 2010

Di saat-saat

Di saat-saat sakit gusi aku ni masih tak surut-surut, aku teringin:



1) teringin nak makan ayam masak kicap yang mak aku buat. sampai ternampak kat tubir mata aku nih, beberapa ketul ayam sedang berbogel atas piring yang tubuh mereka di selaputi oleh kicap, bawang besar.... srotttttttttt....



2) teringin nak terajang orang yang asyik suruh aku buat tu, buat ni.. adoii.. aku sakit la weh.. sakitttt...!!!



3) teringin nak muntahkan balik painkiller yang aku terpaksa telan pagi tadi sebab dah tak tahan!! aku jarang-jarang sakit. demam setahun sekali. kalau demam, aku jarang telan panadol. selalunya aku tidur, dan tidur dan balutkan tubuh aku dengan selimut tebal-tebal.



4) teringin nak landing-landing depan tv je. malas sangat nak datang kerja. MC? malas pulak. Tapi kalau esok masih ada sakit nih, terpaksa jugak menjejakkan kaki kat klinik. huhu.


sekian, tata titi tutu.

2 comments:

  1. sakit kan penghapus dosa...Dia suruh rehat2 tu,,cuti jeeeee

    ReplyDelete
  2. cungkil je la gigi tu..tak payah nak banyak cerita!

    ReplyDelete