Friday, June 18, 2010

Ada berani??

Haiiii...
Nama saya Marilyn Monroe
Saya dah tua, dah 85 tahun dah
Tapi, badan saya masih sihat dan taff
Untuk dapatkan badan yang sihat dan taff seperti saya, adik-adik kena banyak melakukan senaman
Makanan kena pantang
Tak boleh bedal je
Kepsi pun adik-adik kena elakkan
Mekdi pun sama


Kalau ajak adik-adik semua jogging 5 round kat stadium Bukit Jalil tu, agak-agak sapa boleh menang ek?

Ok, ni gambar saya tengak eksesais..
Maaf ye, saya pakai seluar kecik waktu ni..
Hehe..


2 comments:

  1. wei sampai ati ang expose gmbr toknek ang :P

    ReplyDelete
  2. haha..

    toknek aku ka? ish3x.. itu marilyn monroe okeh.. toknek aku nama Tok Ngu.. haha..

    ReplyDelete