Friday, June 18, 2010

KEMARUK NAK TENGOK WORLD CUP

Mail memang sangat kemaruk mau tengok itu World Cup. Sangat-sangat ok.
Tapi beliau tidak mampu. Nak beli rokok pun Mail terpaksa mintak duit dari Mak.

Apa-apa pun, Mail memang nak tengok World Cup. Mail rasa macam loser je bila Leman asyik cerita pengalaman tengok World Cup.

Tak boleh jadi!!! Mesti kena ambik tindakan.

Jadi, Mail tiru cara sorang mamat omputih ni.







Jangan tiru cara Mail dan mamat omputih ni Ok!!!
Berdoa la kawan-kawan, tak dapat abang atau adik macam ni... huhu.

2 comments:

  1. ei tu benda biasa kalu kat luar..macam2 twrn ada..sampai yg melampau pun ada

    ReplyDelete
  2. cikgu firol,

    kt luar tak pe, jgn la org kita kt malaysia ni sanggup buat cmni lak.. sgt tidak bagussszzz!!!

    ReplyDelete