Thursday, June 10, 2010

sakit lagi

sakit gusi ni buat aku rasa malas nak bercakap.
senyum pun terasa sangat menyeksa kan.

minum pun terasa sakit.
telan air liur pun sakit.

tapi aku masih datang bekerja.
banyak kerja yang harus disetelkan.



sakit.

macam mana nak makan ni??
itu yang aku risau... ;(

6 comments:

  1. bab mcm ni mmg aku x dpt tlg weh

    ReplyDelete
  2. huhuh.

    tolong la weh. sakit-sakit ni, sedap jugak kalo dpt tido. ni tak, keazaman bekerja tu sgt menebal dlm diri.

    hehe.

    ReplyDelete
  3. ang jumpa aku. aku tampaq gusi tu. confirm cpt lega :P

    ReplyDelete
  4. nazra,

    baguih gak. aku pn dah lama tak test skill taekwondo aku ni. takkan aku nak biaq saja hg tampaq aku. haha.



    mau??

    ReplyDelete
  5. lain kali gosok gigi..memang la gigi sakit sebab tak cuci!keh3

    ReplyDelete
  6. stiffler,
    ada jugak yg nk kena sepak bontot nih.

    bang,
    ai nak tumbuh gigi bongsu der.

    ReplyDelete