Tuesday, June 15, 2010

SILA TERANGKAN APA YANG SAYA TULIS KAT DEPAN NI



Ok murid-murid, faham tak apa yang saya dah terangkan tadi.
Jangan angguk-angguk je,satgi saya tanya balik, tobat dah kamu tak faham.


Ok, budak yang tengah baca ni, sila ulang balik apa yang saya tulis kat depan ni.

Yer, kamu.

Sila terangkan apa yang saya dah tulis ni.

13 comments:

  1. sy suke...!
    anda sgt ektip berbelog..
    terima kasih menceriakan hari sy..
    ekekeke...

    ReplyDelete
  2. mampus kalau mcm gini. gua angguk saja. kalau lecturer tanya balik, gua senyum saja..keh keh keh.gila!!

    ReplyDelete
  3. lazyff,
    kalo ak jd lectuer hg, sure aku failed kan hg. haha.

    chumeley,
    sy suka anda jugak!!
    hehe.

    linglung,
    gua pun senyum gak.hehe.

    ReplyDelete
  4. kalau lec tanya gua ...
    kompem wa bangun dgn bergaya
    n jwb dgn selamba kacaknya


    "kata2 prof sungguh indah utk diterangkan. sekian"

    ReplyDelete
  5. huhuhu.. apa payah... jawapannya "Perut saya sakit la Prof, rasa nak membuang ja.. sila mintak diri ke tandas sekejap" hehehhehe... nie skill yang kau selalu guna...

    ReplyDelete
  6. cemana dia tulis kat atas tu ek?? papa hijau tu leh pusing-pusing ka??

    ReplyDelete
  7. terima kasih sudi membilang hari rejab. syg ang. dok peringat kt aku

    (^x^)

    uhuk..

    ReplyDelete
  8. aril lanang,
    weh, jgn mampuih lagi. hehe.

    frodo baggins,
    waaa.. anda sgt bergaya!!!


    tipu.haha.


    seriab,
    lecturer tu reply: patut dr tadi sy bau kentut je!!

    kak pnut,
    sewa tangga kat technician kalo lecturer nk tulih tggi2 cmtu.haha.

    nazra,
    tak susah nk igtkan. kalendar terpampang kt tepi PC.
    hehe.

    ReplyDelete