Wednesday, June 23, 2010

TIGA PULUH DUA RINGGIT LIMA KUPANG..

Sebulan = RM 32.50

2 bulan = RM 65.00

3 bulan = RM 97.50

4 bulan = RM 130.00

5 bulan = RM 162.50

6 bulan = RM 195.00




Untuk bulan-bulan yang seterusnya, korang darab ler sendiri ye... hehe.

Korang tau jumlah kat atas ni untuk apa?

Tak tau??? Ok... Sebelum aku bagitau, sila ketuk kepala anda kat dinding dulu. Haha.

Jangan buat weh.. Kang tak pasal-pasal korang jadi bengong 5 minit.



Jumlah kat atas ni adalah kos pentadbiran yang pihak PTPTN kenakan ke atas peminjam-peminjam.

Iaitu aku. Serta adik-adikku, serta sahabat-sahabatku. Dan mungkin jugak korang.

Kos pentadbiran ni memang tetap tiap-tiap bulan dari statement yang aku periksa semalam.


So, tahniah lah untuk kita kerana 'menabung' dengan PTPTN.

9 comments:

  1. >>___<<

    hahahhahaha ...
    wa bukan along
    wa cuma mau tolong!!
    keh3x

    ReplyDelete
  2. hahahaha!! nasib aku tak kena bayar..
    lalalala..

    ReplyDelete
  3. frodo,
    kau memang along...!!
    A-L-O-N-G.

    haha.


    Hanie,
    cittt... tak jeles pn..

    grrrr...

    ReplyDelete
  4. sy dah kene la..
    sebab skolah swasta.. T.T

    ReplyDelete
  5. tahniah utk ko!!

    mari belajar menabung...

    ReplyDelete
  6. damn! tak pasal aku 'menabung' kat ptptn!!!

    ReplyDelete
  7. walaweiyyhhhh!!!...
    PTPTN kayo la cmtu..

    ReplyDelete
  8. ryan,
    bagus2. boleh kaya kan ptptn. ;p


    cdot,
    haha. aku memang ar suka menabung. bagus gak ni.cittt...!!


    othman juliana,
    haha. kita serupa. kita serupa. padan muka. ;p


    sepet,
    kayo, sgt kayo. kena pi setel lump sump kot kalo macam ni punya cerita. huhu.

    ReplyDelete