Sunday, July 11, 2010

LAKSA YANG MAVELES




Sila lihat semangkuk laksa di atas, sangat maveles tau. Di bawah mangkuk laksa tersebut adalah meja makan aku yang terbaek.. Makan apa2 pun,mesti mau lapik dengan meja tersebut.

Harga laksa ialah RM 2.50, kalau tak letak telur dan daun-daun untuk hiasan serta timun, abang penjual laksa akan beri diskaun lima kupang.

Laksa ini memang terbaek! Sapa mau, buleh mai penang. Aku belanja. Hari sabtu je tau...

8 comments:

  1. laksa yg kat tepi GAMA tu ade ade lg..pehh..terbaik lah kat situ..

    hahahaha

    ReplyDelete
  2. GAMA kat komtar tu ker yang? I tak suka laksa penang tau...




    laksa kedah tetap di hati. hehe.

    ReplyDelete
  3. tang laksa takde kehal lah..tapi tang meja tuuu

    ReplyDelete
  4. betul ker?? karang datang tak belanja pulak.

    ReplyDelete
  5. alo..lo..lo....
    aku dh lame kepingin nk mkn laksa yg sgt merbelless...kt cni, sume nye hareemmmm jer rase dia..

    ReplyDelete
  6. firol,
    meja makan yang paling fantastik ok. haha.



    jimi si pendakap malam,
    hang mai ler dulu. baru ler buleh belanja. hehe.


    sepet,
    seriyus sedap weh. kalo ko penggemar laksa kedah, memang aku jamin ar kesedapan laksa itu.hehe.

    ReplyDelete
  7. sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa laksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  8. achik pnut,
    hantu laksa sudah datang... lariiiiiiiiiii....


    haha.

    ReplyDelete