Monday, July 19, 2010

SAKIT JIWA

Peluh dan keluh
Bercampur menjadi rasa penat yang melampau



Ada ubat untuk itu
Ubatnya ada di rumah ku
Bukan rumah sewaanku
Tapi rumah mak ayah ku
Rumah buruk yang orang tua bina bersaksikan tawa dan airmata



Aku dan dia sama saja
Kalau berdepan dengan masalah jiwa
Rumah yang ada mak ayah itu lah tempat kami merawat sakit di jiwa



p/s: lambat sangat nak sampai 30hb-balik kampung time...!!!

10 comments:

  1. salam ziarah..blog yg menarik dan simpel..keep it up ;-)
    jemput ke blog sy..tenkui

    ReplyDelete
  2. hi sahromnasrudin,

    thanks. puji ada makna. hehe.



    .

    ReplyDelete
  3. trime kasih berkunjung ke blog sy..sy follow awak erk..;-) selamat berblogging

    ReplyDelete
  4. aku pon sgt3 nak balek kmpung..tp xley skip kls. :(

    ReplyDelete
  5. sahromnasrudin,

    u too. i folo u, u folo me.


    wah3x.

    ReplyDelete
  6. aleen,

    aku rasa sakit jiwa kalo lama2 tak balik. mau je amek cuti lama2 sikit, nak rilek kt kampung.


    sob3x.

    ReplyDelete
  7. akak tunggu raya...hadoi laaa lambat lagi....nk balik malaysia...huwaaaa! kalo raya mesti musim buah dah abeh..huk huk huk!

    ReplyDelete
  8. kak anis,

    alaaa...raya dah tak lama pun.11 ogos dah start posa, bln 9 dh raya. nanti mai rumah makan lemang. hehe.

    ReplyDelete
  9. jimi & dia,

    rindu rinduan,
    senggol senggollan,
    cubit cubitan.


    haha.


    .

    ReplyDelete