• News

    13 August, 2010

    CASH OUT NUFFNANG

    Kecoh kat mana-mana blog yang aku masuk, cerita pasal cash out Nuffnang. Sumpah aku jelous tahap gaban. Ada sorang blogger tu baru je bergiat aktif dah berjaya dapat more than lima puluh ringgit.

    Aku???

    Dah 8 bulan, jangan kata sepuluh ringgit, 5 ringgit pun belum sampai lagi. Haha.

    Aku gelak kuat-kuat, sebenarnya tu bukan main concern aku. Bukan sangat pasal duit. Just seronok jugak tengok jumlah kat dalam akaun Nuffnang tu bertambah, walaupun sikit-sikit.

    Aku suka ada blog nih sebab kompeni aku ni lah, cam cipan, ada patut depa blocked fesbuk. Sakit hati woo. Dah la aku orang susah, laptop dengan berukband pun tak mampu nak beli. Hoho.

    Tak pa lah, ada blog pun ok jugak. Kalau hari-hari hapdet status kat fesbuk pun bukan dapat duit, tapi kalau rajin hapdet blog dan rajin blogwalking, naik la sikit duit kat Nuffnang tu. Ye dok?


    ps: status kat fesbuk aku tertulis, "Akaun Facebook ni akan di tutup tak lama lagi. Harap maklum".




    Hai abang dan kakak.. Gebu tak pipi Zahra? Keh3x. Abang dan kakak jangan mengelat waktu kerja okeh..

    11 comments:

    Mak Su said...

    mmg comel dan tembam dan gebus pipi zahra :)

    maksu pun slow nuff, tapi tak per ler...sabo :)

    Siti Noor Aminah said...

    mak su,

    thanks puji zahra yg gebu tu. terasa macam mak su puji sy plak. keh3x.

    itu lah, camne dlm 3 bln je depa boleh dapat 50 lebih ek? teruja btoi bila baca. hehe.

    sahromnasrudin said...

    salam..tak pe, wa tolong klik kan utk gadis comel ya...gadis comel pun tolong klik utk wa..bukan apa, nnti leh belanja wa open house..wa bawak wife wa sekali kenalkan dgn gadis comel heheheheh....

    Siti Noor Aminah said...

    sahrom,

    salam, terima kasih ye sebab nak tolong kelik2 untuk saya. nanti saya tolong kelik2 untuk awak pulak ye. apalah awak ni tak reti malu nak suruh saya buat open house pulak, saya house pun tarak,mana nak open.hehehehe...

    (sedap jugak kalau sekali sekala ber saya awak nih).

    Amirul Arif said...

    xpa akak..
    sama2 kita blaja tentang nuffnang...

    bkn duit nuff yg pntg, kepuasan berblogging tu pntg..hehe

    Siti Noor Aminah said...

    sang pujangga utara,

    ehem2. akak la pulak. tetiba rasa diri ini menjadi tua seminit. hehe.

    ye betui, kepuasan berblogging yg penting, walopun sentap tgk org blh cash out duit. hahahaha.

    ♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

    huhu...

    tak sabar gak nak cash out Nuffnang ni...macam best je ...tapi cket lagi usaha diperlukan...

    kna la tingkatkan kesabaran ..hihi

    Siti Noor Aminah said...

    mawar_berduri,

    sket lagi ye? sy punya lambat lagi lah. skrg baru rm 3.60. haha.

    sabar dan sabar.haha.

    aNiS tHe BumbleBee said...

    lex luuuu....nuff ni mmg kena byk sabaq..dah lama nnti,kencang la..

    Kancilbiru said...

    akak rasa kan, ang kena tukaq warna template ni. guna warna yang lebih ceria sikit...cadangan ja sbb pandangan mata org tu penting...:) dan juga buang word verification tu.. cadangan saja...

    Siti Noor Aminah said...

    kak anis- naik sikit2 je, bkn macam kak kancil biru tu, gila kencang income dia. hehe.


    kak KB-sila tengok kaler2 ceria kat blog sy ni? sakit mata tak tengok kaler hijau kuning nih? haha.

    word verification tang mana kak?

    cadangan anda akan diguna pakai utk meng improve kan lagi blog ni. tq. hehe.

    Total Pageviews

    My Followers