Tuesday, August 17, 2010

CELUPAR

Masing-masing ada pendapat sendiri

Pendapat yang mungkin sama dengan pendapat orang lain

Dan mungkin jugak berbeza

Apa jua pendapat aku kira

Jangan sampai menjatuhkan agama

Jangan sampai kau hina poligami

Poligami itu sunnah Rasulullah





ps: aku terbaca entri seorang blogger ni, dan aku rasa, dia sangat buta agama. maaf.

17 comments:

  1. salam..

    Ntah apa2 je blog tu..follower punya ramai..tp syg tuan blog otak kemetot.

    ReplyDelete
  2. err..xtau cite sebena.tp org yg salahgunekan poligami memang bwat aku hangen.kawen pandai,tp blaku adil xreti.haih!

    ReplyDelete
  3. ni kenapa pulak masuk bab poligami2 ni...bak sini nak baca sikit...ekekeke

    ReplyDelete
  4. betul...poligami tu pun leh jadi mekanisme penyelesaian masalah...
    :)

    ReplyDelete
  5. wak-dh baca ek entri blogger ni? semoga dia sedar apa yg dia tulis.


    aleen-bacalah dlu blog beliau.


    kak KB-dah baca blom blog beliau?


    cik tiram-org kita memang salah gunakan poligami tp jgn burukkn poligami, coz ini sunnah Rasullullah. yang salahnya kita ni.

    ReplyDelete
  6. dah la dia guna kata ganti nama diri 'gwa'..i mean..watehiilll!! ..tak cool langsung..gua jugak yang cool..kan?kan?

    ReplyDelete
  7. ptut la byk referrer dari lu.
    gyahahahah~

    xpe2...
    jgn butthurt lebey2...
    maybe blog ni http://obefiend.blogspot.com/2010/07/outlawing-polygamy-among-muslims-2.html mampu buat lu lagi butthurt.

    All hail serbanistas!!!
    gyahahahahhaahh~

    ReplyDelete
  8. salam cik gadis comel..maaf dipinta jika komen saya mengguris hati dan perasaan cik gadis comel..semoga cik gadis comel ceria2 dan sihat2 selalu..semoga cik gadis comel terus berblogging dengan jayanya ..selamat berpuasa dari saya...

    ReplyDelete
  9. setuju. lagipun tak ada kaitan isu buang bayi dengan poligami. kita bercakap pasal blog yg sama kan? jgn salah dah la. haha

    ReplyDelete
  10. mofasad- ;p


    stiffler-lu memang cool, ice cool. keh3x.


    hellioz-tolong promote n up trafik lu beb.


    sahrom-mekacih. ;p


    razman-biar kita menulis benda yg nampak kita bodoh dan biar org kata kita cetek ilmu tapi jangan sampai menghina agama.

    ReplyDelete
  11. dah baca,and tgk org komen2...harap2 dia tersedar yg dia telah menghina agama.

    p/s:slalu blog yg outspoken ni,ramai org hurung.baca obeyfiend pon sama.

    ReplyDelete
  12. btol gua setuju. ada benda yg kalau kita xmampu nak buat atau xboleh nak buat, jgn hina , jgn condemn

    ReplyDelete
  13. kak anis-mungkin dia tak sedar. tengok, dia sendiri realize yg sy posting psl dia kat sini.



    linglung-ntah la weh. dia menulis sesedap rasa je. hope dia sedar.

    ReplyDelete
  14. kalau ada yg boleh berpoligami mcm Rasulullah..ok ler.

    ReplyDelete
  15. dia tak hina poligami..tapi dia hina poligami kat Malaysia. tak betul ke orang msia ni kalau poligami bukan atas dasar nafsu?

    ReplyDelete
  16. Dia hina poligami..tengok gambar bendera blog dia..ada lambang mata dajal, mata yahudi..aku rasa dia ni geng-geng iluminati..jaga-jaga baca blog macam ni..cara halus nak hina Islam..cara halus nak jajah pemikiran orang Islam Malaysia supaya benci poligami..poligami dihalalkan bukan haram..hati-hati beri komen hukum poligami..Halal tetap halal..haram tetap haram..

    ReplyDelete