Thursday, August 26, 2010

COMMUNICATION PROBLEM


Masalah komunikasi,
Bukan jadi kat tempat kerja, kat rumah, kat sekolah, kat mana-mana pun jadi.

Kat bawah ni ada contoh communication problem.
Sangat comel.
Tak lusyahhh okeh.
Sekadar contoh.
Hehe.









Tak lusyah kannn?? Gua dah cakap, tak lusyah.. Puasa-puasa mana boleh lusyah, nanti kena tolak pahala puasa. Haha.

13 comments:

  1. cissss...taula dah nak kawin :P

    selamat balik kg ..

    ReplyDelete
  2. Ko faham ke apa dia cakap? nanti dah kawin baru ko betul2 faham kot hehehe

    ReplyDelete
  3. miahahaha...weh..ni bahaya ni..camel pun dia bantai...gilos

    ReplyDelete
  4. SFAW,

    lawak kan? haha. tapi tak lusyah kan?? hehe.


    MDT,

    uihhh.. mana ada kena mengena pasal kawin.. haha. tapi btl kan tak lusyahhh? haha.


    YB,

    sy tak berapa nak faham omputih. asek ponteng sekolah je dulu, mana nak pandai kan. haha.

    YB, apa kena mengena dgn kawin lak?? jahatttttt!! haha.


    Ola,

    kodiaq mesti gelak kaw2 ni kan. almaklom ler, budak marketing. keh2x.

    ReplyDelete
  5. hahahaha.. bongok la lawak ni.. hahaha

    ReplyDelete
  6. sengal tul pak arab ni.haishh..!kekekeke!

    ReplyDelete
  7. sori ckp. tp sbnrnye kartun ni puak2 yahudi yg buat nk bg imej buruk kat org islam arab. kita x pasan sbb die smpaikan dlm bentuk humor. harap kte x tertipu dgn turut bergelak ketawa ketika maruah saudara seagama kita dipersendakan.

    ReplyDelete
  8. heheheh...habis rahsia batin dia cerita...kah kah kah

    ReplyDelete