Tuesday, August 24, 2010

HONEYMOON

Gua sekarang sedang 'berhoneymoon'

Jadi lu orang jangan rasa jeles dan sentap

'honeymoon' mana boleh bawak lu orang!!

Kacau line saja



Jadi, tataplah gambar-gambar bahagia, kononnya gua dalam gambar tersebut

kononnya gua lari-lari manja di kejar si dia


sekali sekala buat pose comel macam ni, memang boleh jatuh cinta kan??


Ohhh.. indahnya dunia..


kayuh beskal bersama-sama si dia. bahagia betul..


teknik fotografi yang terbaekk...


mana si dia nih??


menanti si dia dengan penuh rasa rindu.. serindu.. rindunya..

6 comments:

  1. gua bukan honeymoon betul2, tapi sakit tekak gua dah tahap kritikal dah ni. pagi tadi dah amek ubat sebelum masuk kerja, tapi sayang nak buka puasa. jadi harap gua mampu bersabar.

    ReplyDelete
  2. ni ape jadah komen entry sendirik laju2 nih..hahahaha

    ReplyDelete
  3. salam...mak aii..bahayanya pic2 kat atas tue..semuanya nampak yg tak sepatutnya huhuhuuh....

    ReplyDelete
  4. kat malaysia ni mana nak cari kebun mcm dalam gambar kat atas tu? gua nak amik gambar dgn makwe..

    ReplyDelete
  5. huh.. lu memang pandai pilih gambo..model model russia memang terbaek..


    hahahha....

    ReplyDelete