Sunday, August 22, 2010

KONTES ANJURAN GADIS COMEL

Dalam dua gambar di bawah ni ada gambar gua. 1 gambar masa gua masih kanak-kanak Ribena, dan 1 lagi gambar masa gua sudah agak remaja. Lu orang boleh teka seorang sekali saja. Pemenang akan dapat reload Maxis / Celcom / Digi. RM 10 cukup lah yerr. Ni macam duit raya jugak lah dari gua untuk lu orang.


Ni gambar gua masa masih menuntut di Uitm Merbok, Kedah





Ni gambar gua masa form 1




ps: sila lah teka woiii yang mana 1 gua... keh3x.

14 comments:

  1. wak rasa yang paling tinggi sekali kat belakang..Pokok..hahahahaha

    ReplyDelete
  2. tudung putih..baju purple..sebelah lelaki baju itam tu

    ReplyDelete
  3. pic uitm merbok:
    paling kanan paling depan. tudung hitam, baju putih lengan pendek.

    pic form 1:
    barisan paling depan yang duduk. no 3 dari kanan.

    ReplyDelete
  4. mofasad,

    haha. teka betui2 lah jebon!!

    tetttt..anda terkeluar dari kontes ni.! haha.


    wak,

    sangat jahat!!!! menci.. menci.. menci..haha.
    wak pun terkeluar dari kontes ni.haha.

    ReplyDelete
  5. sahrom,

    haha. ok2, tggu keputusan penuh nanti ye. keh3x.


    john,

    harharhar.ok2, tggu tamat kontes ni ye.kot2 dapat reload free. keh3x.

    ReplyDelete
  6. cdot,

    haha.gua ada lah dalam dua2 gambar tu.tak tipu punyoooo...haha.

    ReplyDelete
  7. eleh, soklan tak mencabaq langsung!
    meh nk teka.gambaq kt uitm merbok yg baju grey tudung putih tgh berdiri tu. yg form 1, yg duduk sebelah budak pengawas pakai coat tu.kan?kan?

    kekkekee!

    ReplyDelete
  8. kak anis,

    haha.tak mau habaq betui ka tak. harharhar. lawak2. almost correct dah tu.haha.

    jadi tak dapat hadiah.haha.


    ardzman,

    haha.tettttt...tak leh cuba dah. haha.wakakakakakaka.

    ReplyDelete
  9. Maleh teka, sebab kami tak main la pakai prepaid... kami pakai post paid occay.. diulangi..post paid.... pakai prepaid ni budak sekolah je..

    aarghhhhha lariiiiii sebelum kena keji... heeeyyyaaaahhh larriiii kekuat

    ReplyDelete
  10. salam..cepatla habaq mai sape winnernya...

    ReplyDelete
  11. kak pnut,

    haipp.mujuq hangpa tak teka, kalo tak jenuh gak nak bagi hadiah. haha.tp kalo hangpa teka betui, kami bagi lemang 2 batang. haha.


    sahrom,

    haha. tak sabaq2 aih. nanti kami habaq kat hangpa sapa pemenang ek. haha. tp rasa macam tak dak pemenang. harharhar.

    ReplyDelete