• News

    06 August, 2010

    MAJLIS PERSANDINGAN GADIS COMEL

    Lokasi: Mungkin dalam dewan, takpun kat hotel Waktu: Siang atau malam Jumlah tetamu: Ramai, rasanya lebih dari 50.. Lauk-pauk: Sambal belacan tak ada, yang lain Insyaallah ada


     


    Comel kan awek yang menang Gadis Melayu ni. Kahwin pun dengan pembaca berita TV3. Tahniah. Sori lah ye tak mintak kebenaran nak siarkan gambar kat blog ni. Lu orang jangan sentap pulak tengok title kat atas tu, mesti lu orang ingat aku dah kawin, ye dok? hihihih... 


    Jangan sentap laa wehh, belum sampai masa lagi aku nak distribute kad kenduri sama lu orang.. Majlisnya bulan November nanti, selepas raya haji.. Lu orang yang tinggal dekat-dekat boleh ler datang.. Yang jauh tu, terpulang lah.. Jangan claim duit minyak dengan tol sama aku sudah laaa... hahaha.. 


    Lu orang mesti nak tau preparation yang aku dah buat sebab majlisnya tinggal 3 bulan saja lagi... Pung pang pung pang, sekejap gaduh sekejap baik, sekejap ketawa mengekek, sekejap airmata yang meleleh, dah tak lama dah.. 


    Ok, mulakan dengan senarai yang penting semasa kenduri kahwin: 

    1) bunga telur - harremm tak beli lagi hatta sepokok 

    2) pelamin - harremm tak buat dan langsung tak ada plan pun untuk sewa. 

    3) goodie bag - harremm tak beli apa-apa lagi. 

    4) hadiah untuk tetamu - harreemm apa pun tidak ku beli lagi.. patutnya aku yang dapat hadiah, ini terbalik, tetamu plak yang dapat. hahaha. 


    Yang aku dah siapkan hanya membooking kad jemputan, dan sewa baju. Untuk tetamu, aku rasa nak rebus je telur puyuh dan bagi macam tu je. Takde dah bunga telur. Lepas makan, lu orang pegang lah telur tu elok-elok. Takut jatuh. Pecah kalu, aku tak ganti. Ngeh3x.


    10 comments:

    Pnut said...

    jangan lupe jemput ai

    sepet said...

    pweeettttt!!! ..
    tahniah weiyhh ...jangan lupe mandi lulur.


    :p

    aNiS tHe BumbleBee said...
    This comment has been removed by the author.
    aNiS tHe BumbleBee said...

    yeyeye! nk mkan nasik kenduri..hantaq kt kat kak naa...kalo kak kt malaysia time tu, mmg konfem pederaih p jugak.

    p/s:uyin offer diri nk jadi felawegel.buleh dak?hahahhaa!

    Siti Noor Aminah said...

    kak pnut,

    insyallah, tak lupa punya jemput kak pnut n family. hihi.


    sepet,

    haha. tolong mandikan aku boleh tak? hahaha.


    kak anis,

    kalo kak anis balik raya haji nanti, boleh ler mai. haha.uyin, mana ada flawelgel bagai. kenduri org kampung kak, mana ada sume tu. malu la sy. haha.


    P/s: kalo kak pnut n kak anis balik raya nanti, sy bagi kat by hand. amacam? hihi.

    Linglung said...

    perghhh...lu dah nak kawin? haihhhh..melepas gua

    Frodo Baggins said...

    wa kawen cuma ada akad nikah saja ..
    ehkekekkekkeke


    >>__<<

    sahromnasrudin said...

    salam..jgn lupa cadar puteh hahahahaha

    Nizam Awang Brahim said...

    Koi ingat ye betul dah weh...

    Siti Noor Aminah said...

    linglung,

    haippp... wa tunggu lu lama sangat.. hehehe..


    frodo,

    hihih. lu gelojoh. haha. ikut Sunnah, kena hebahkan jugak hatta dengan seekor kambing. hihih.


    sahromnasrudin,

    woiiii... hampesssss punya.. haha..


    jejaka desa,

    haha. blom lagi. sabo ye. nanti pasti akan diberitahu. hihi.

    Total Pageviews

    My Followers