Wednesday, August 18, 2010

SALLEH GREGOR SAMSA

Memperkenalkan, Salleh Gregor Samsa
Mamat terglamer saat ini
Yang bijak dalam mendraft kitab baru
Yang mahu menandingi kehebatan Al-Quran barangkali

Salleh Gregor Samsa
Apa agama mu?
Tiada?
Ohh ya..
Betul juga
Kamu mahu cipta agama baru
Yang tak perlu berpuasa kan?

Salleh Gregor Samsa
Semoga kamu bahagia dengan agama ciptaanmu







Kawan-kawan Salleh Gregor Samsa

Gambar: Sumber email

11 comments:

  1. apa kena mengena salleh gregor samsa dgn gambar itu?

    ReplyDelete
  2. aritu bukak blog dia,kusut tol.skang ni dia dah privatekan dah..huhu!

    ReplyDelete
  3. JIMI-tu kawan2 salleh lah.


    KAK ANIS-ohhh..dah try buka ek? dia takut kot? tapi dalam FB bukan main lantang lagi.

    ReplyDelete
  4. salam..biarlah dia dgn labu2nya..semoga kita tak tergolong dalam insan yang lagha....

    ReplyDelete
  5. SAHROM,

    yup, biaq la dia terjun tiruk bersama labu2nya.


    NAZRA,

    macam2 ada.

    ReplyDelete
  6. budak2 baru nak up. rasa diri dah cukup hebat.

    ReplyDelete
  7. JOHN,

    betul arr cakap lu mafia. gua setuju banget.

    ReplyDelete
  8. macam cilake punya budak..dah xnak puasa tu xpyh la nak kutuk2 maki2...mati lagi baik setan2 ni

    ReplyDelete
  9. Linglung,

    weh, dia mau buat kitab sendiri beb. rasa mau baca jugak setakat mana knowledge budak ni.

    ReplyDelete
  10. sekor2 muka pecah. doa2 jelah diorg cepat dapat hidayah..

    ReplyDelete