• News

    05 August, 2010

    SERVER DOWN

    Hari ini server kat ofis ni macam harrem. Nak view comment, nak jalan buka blog hangpa semua pun susah. Slow motion macam ajak Tok aku lari 100 meter. Sangat siput khinzir.

    Nanti dah ok, aku akan lawat blog hangpa secepat yang mungkin iaitu dalam istilah yang lebih tepat, sepantas kilat.

    Tapi aku syak, boss aku dapat tau lah aku curi-curi guna internet yang sememangnya di larang. Guna untuk kerja saja di bolehkan. Hampes dan hampes.

    Aku risau jugak dapat warning letter. Haha. Apa-apa hal, hangpa semua tolong support click iklan nufnang tu banyak-banyak sikit noh, kot boleh aku buat modal beli PC second hand atau laptop cap ayam. Dan jugak, berukband. Kesian aku ni kan...


    ps: Jangan lupa tau pesan aku, kelik nuffnang banyak-banyak. Sekian. Harap maklom.

    5 comments:

    Relevan said...

    Sedang memicit micit nuff ni...hehe

    Siti Noor Aminah said...

    relevan,

    server dh ok kot ni. hihi.

    tengsss la ye hincik relevan, hari ni hincik tak bz pulak ye. kih3x.

    Relevan said...

    Hari ini dah ok seket..tapi redup je kat sini..rasa macam nak tido lah pulak..waka!

    Unknown said...

    klik nuffnang yer..

    Siti Noor Aminah said...

    relevan,

    ohhh....diriku rasa mengantok dan nak tido juga.. haha.. kalau lah ini kompeni bapakku yang punyaaaa...keh3x...



    jimi,

    tenkiu ya.. hahha... kelik sampai lebam tau.. ngeh3x..

    Total Pageviews

    My Followers