• News

    23 August, 2010

    SUPER POWER

    Dua hari berturut-turut keluar cari baju raya
    Bukan untuk gua, tapi housemate gua

    Penat!!!

    Perempuan kalau bershopping, semua sudut nak terjah
    Semua sudut nak di singgah

    Semua kedai gua dan rakan serumah gua masuk
    Pegang-pegang, hish tak berkenan

    Kedai lain pun begitu juga
    Sudah jumpa yang berkenan, size pulak tak ada

    Akhirnya, tetap balik tangan kosong
    Lain yang nak di beli, lain yang di beli

    Haipp.. Penat!!!
    Gamaknya minggu depan kena keluar lagi
    Huhu

    Jadi untuk menambahkan kembali tenaga gua yang tinggal sikit ni
    Minuman super power mungkin boleh membantu waktu berbuka nanti

    Tongkat Ali Super Power!!!


    ps: Tahun ni gua tak ada baju raya. Si dia pun sama. Cool kan kami berdua?

    12 comments:

    Mario said...

    cool sgt...tapi tak baik jgk sbnrnya hari raya takde baju baju...beli le... pagoda pun takpe..haha

    Siti Noor Aminah said...

    mario,

    ha'ah kan. pagoda pun cool jugak. i like pagoda. ;p


    keh3x

    Unknown said...

    aku pun xderk baju raye gak tahun nie....

    Siti Noor Aminah said...

    ienafazlyna,

    why? why? and why?

    hehe.

    Afique Zainuddin Ahmad said...

    tak da la cool mana!

    Siti Noor Aminah said...

    stiffler bongokzz,

    okeh, lu lagi cool kan. ;p

    Firol said...

    try kacip la..hahahha

    Amir Syahir said...

    lu pakai baju raya thun lepas la..jimat..heee..

    Siti Noor Aminah said...

    cikgu firol,

    kacip pinang or kacip kak timah? ekekeke..


    hiro,

    bukan takat tahun lepas punya, tp gua agak yg 3 thn lepas punya. haha. jimat sgt2.

    aNiS tHe BumbleBee said...

    bagoz...bagoz..tahun ni tak bernapsu laa nk beli baju raya.mmg kena mkn tongkat ali kot nk kasi bernapsu sket.kekeke!

    ♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

    huhu....lebey kurang la kita...tak de baju raya tapi tambah (lagi) ...hihihi

    kalau sempat bli, kalau tak ..pakai je baju yang ada ... :)

    Siti Noor Aminah said...

    kak anis,

    napsu apa ni hah? napsu nak bg adik kat uyin ek? keh3x.


    mawar berduri,

    thn ni raya, persiapan more to kahwin. so,rilek je la. hehe.

    Total Pageviews

    My Followers