Monday, August 23, 2010

SUPER POWER

Dua hari berturut-turut keluar cari baju raya
Bukan untuk gua, tapi housemate gua

Penat!!!

Perempuan kalau bershopping, semua sudut nak terjah
Semua sudut nak di singgah

Semua kedai gua dan rakan serumah gua masuk
Pegang-pegang, hish tak berkenan

Kedai lain pun begitu juga
Sudah jumpa yang berkenan, size pulak tak ada

Akhirnya, tetap balik tangan kosong
Lain yang nak di beli, lain yang di beli

Haipp.. Penat!!!
Gamaknya minggu depan kena keluar lagi
Huhu

Jadi untuk menambahkan kembali tenaga gua yang tinggal sikit ni
Minuman super power mungkin boleh membantu waktu berbuka nanti

Tongkat Ali Super Power!!!


ps: Tahun ni gua tak ada baju raya. Si dia pun sama. Cool kan kami berdua?

12 comments:

  1. cool sgt...tapi tak baik jgk sbnrnya hari raya takde baju baju...beli le... pagoda pun takpe..haha

    ReplyDelete
  2. mario,

    ha'ah kan. pagoda pun cool jugak. i like pagoda. ;p


    keh3x

    ReplyDelete
  3. aku pun xderk baju raye gak tahun nie....

    ReplyDelete
  4. ienafazlyna,

    why? why? and why?

    hehe.

    ReplyDelete
  5. stiffler bongokzz,

    okeh, lu lagi cool kan. ;p

    ReplyDelete
  6. lu pakai baju raya thun lepas la..jimat..heee..

    ReplyDelete
  7. cikgu firol,

    kacip pinang or kacip kak timah? ekekeke..


    hiro,

    bukan takat tahun lepas punya, tp gua agak yg 3 thn lepas punya. haha. jimat sgt2.

    ReplyDelete
  8. bagoz...bagoz..tahun ni tak bernapsu laa nk beli baju raya.mmg kena mkn tongkat ali kot nk kasi bernapsu sket.kekeke!

    ReplyDelete
  9. huhu....lebey kurang la kita...tak de baju raya tapi tambah (lagi) ...hihihi

    kalau sempat bli, kalau tak ..pakai je baju yang ada ... :)

    ReplyDelete
  10. kak anis,

    napsu apa ni hah? napsu nak bg adik kat uyin ek? keh3x.


    mawar berduri,

    thn ni raya, persiapan more to kahwin. so,rilek je la. hehe.

    ReplyDelete