Thursday, August 19, 2010

TEKAK RASA PEDIH

Tekak rasa pedih macam baru lepas karaoke jamban 20 lagu, apa tandanya?


..


..



..


..


ps: selamat berbuka dan bersahur daripada Gadis Comel. ;p

7 comments:

  1. maknanya baru lepas karaoke 19 lg..huhuhu joking..
    nak demam kot.. :)
    sop selalu sakit tekak bila nak demam

    minum plain water byk2

    ReplyDelete
  2. sop,

    mana ada karoke pun.bln2 biasa pun tak karoke ini kan plk bulan posa. ;p

    ha'ah, ni mmg tanda2 nk demam nih. dah minum byk air, pastu asek kuar masuk toilet. keh3x.

    ReplyDelete
  3. selamat bukak posa...buka posa apa rini ui?

    ReplyDelete
  4. tak bestnya kalau sakit tekak..tambah kalau batok...huhu..
    makanlah ubat batok cap Kelapa Laut Afrika..heheheheh ...


    minum air kosong banyak2 k...kurang air tu

    ReplyDelete
  5. kak anis,

    ada kurma, roti john, kuih 3 ketui, ayam percik memercik dan daging goreng. burppppp.. alhamdulillah. hehe.


    kak mawar_berduri,

    skrg ni musim demam agaknya. sana sini dengar org demam, tapi harap2 bukan demam denggi. sedih betui anak sedara yg kena dengue shock syndrome tu. cepat sgt virus dia merebak dalam badan. 5 hari je, dia dah takde.

    ReplyDelete
  6. aleen,

    ha'ah la,aku rasa aku pegnen.wahahaha.

    anak cacing ku, semoga bebi2 sume sehat sokmo.keh3x.

    ReplyDelete