Tuesday, September 28, 2010

AKU SKANDAL



Kenal Roslin Hashim tak?
Tak kenal??!!
Ciss.. Lu duduk Bangladesh je lah kalau Roslin Hashim pun lu tak kenal.
Haha

Roslin Hashim tu pemain bola sepak Kedah kan??
Haha
Serius gua tipu

Roslin Hashim tu pemain badminton negara
Adik dia nama Hafiz Hashim
Dan adik dia lagi kacak dari beliau. Hehe. Demmm.. Gua gedik!

Roslin Hashim ni dulu pemain yang hebat jugak
Adik beliau, Hafiz Hashim pun hebat jugak
Tapi dulu lah
Sekarang, Dato' muda lagi hebat, sapa lagi kalau bukan Dato' Lee Chong Wei

Gua sebenarnya ada hubungan jugak dengan Roslin Hashim ni
Dan termasuk jugak Hafiz Hashim
Hubungan jarak jauh
Ehem.. Ehem..
Apa???
Dua lelaki dalam satu masa??
Haha

Sebenarnya, 'skandal' ni bukan secara direct
Tapi melibatkan kakak Roslin dan Hafiz jugak
Masa gua sekolah dulu, cikgu Biologi gua adalah kakak kepada Roslin dan Hafiz
Dan, abang ipar mereka ni merupakan cikgu Matematik Tambahan gua

Masa kelas Biologi, gua banyak tidur
Masa kelas Biologi, gua ponteng kelas
Cikgu pun ntah ingat ker tak muka comel gua nih
Haha


Sekian saja cerita 'skandal' gua
Maju lah sukan untuk negara.















32 comments:

  1. skandal pemes. ko pemes tak comel?ekekeek


    ok, ko pemes..ahah

    ReplyDelete
  2. okeh...zie pi duduk bangladesh ek. sbb x kenal pun ngan nama² tersebut..hahaha :P

    oooo ade skandal ngan org pemes ooo. curlassss ko noks ^_^ hehe

    ReplyDelete
  3. apa point ko??? haha.. scandal jauh jauh ha.,

    ReplyDelete
  4. redbloodsnow,

    haha. okeh, sekarang jugak boleh dok kat bangladesh.

    just joking. ;p

    ReplyDelete
  5. kak cho,

    aku nak cerita yang monyet makan cili tu, tapi aku lupa lak camne cerita tu.

    keh3x

    ReplyDelete
  6. cissss

    hampeh


    gua skandal dengan rita rudani dulu tak kecoh pun

    ReplyDelete
  7. salam,

    skendel? ...pengakuan terbuka tuu.

    ReplyDelete
  8. motif penceritaan??? kat mana skandal itteww???
    boleh jelaskan...

    p/s-leh ke kalo suruh mak tolong semai anak pokok palas??? serius ni... nak tanam kat belakang rumah

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. clasmate aku dulu nama bapak dia hashim gak..aku syak dia adik hafiz hashim lah.

    ReplyDelete
  11. mofasad,

    nanti gua kabo kat bidadari!

    ReplyDelete
  12. cikgu humairi,

    bukan skendel tang mana pun.haha.

    ReplyDelete
  13. kak pnut,

    haha. skendel mendel. skendel jarak jauh lah, melalui kak depa. haha.

    ps: ada ka org semai pokok palas? haha

    ReplyDelete
  14. fndrocka,

    boleh jadi jugak lah. kalo pak depa nama zain, mesti adik anuar zain. haha.

    ReplyDelete
  15. Hoh..tak habis habis lagi dengan budak bedMinton ni..

    Woow header..!

    ReplyDelete
  16. takmo ah skendel dgn bebudak bedminten tu. kang tak pepasal kene cerai. :p

    ReplyDelete
  17. Roslin tu bujang balik skrg. Tak nak masuk line ke?

    ReplyDelete
  18. cis ang nih!itu je citernye arinih?xkol2.hu3
    klo bab badminton,aku peminat sejak zaman wong choon han.dr die single smpai die kombo.ahak!

    ReplyDelete
  19. citt it skandal ape ..heheh ckp kt akak ipar roslin hasyim suh sampaikan kt adik ipar die tu..main la btul2 sket..mcm hampeh jer..

    ReplyDelete
  20. muahahaha... seb baik hang x de skandel ngan roslin hashim.. kalo x~ hang pon menerima nasib yang sama ngan 2 x-wife dia..muahahaha.. jangan k~

    ReplyDelete
  21. relevan,

    BEDminton? lain macam je ejaan.haha.

    header budak tadika. haha.

    ReplyDelete
  22. GB,

    haha. bukan skandal betul2 pun.

    ReplyDelete
  23. YB,

    glurrpp. panggg!! terus kena penampar dengan bakal suami. haha.

    ReplyDelete
  24. aleen,

    elehhh.. aku layan BEDminton ni masa zaman anak2 sidek lagi tau. wahahaha...

    ReplyDelete
  25. haidi,

    haha. suka hati je nak pesan gitu. haha. takmo! pi pesan sendiri. haha.

    ReplyDelete
  26. kak Nafira,

    haha. ni statement tak sayang mulut nih. haha.

    ReplyDelete
  27. hahahahahahhahahah aku suka ini entry!

    ReplyDelete