• News

    08 September, 2010

    Gadis Comel yang Cool

    Member gua cakap, gua cool. Cool tu apa? Ice cool kah? Lantak lah cool apa pun.

    Member gua kagum dengan gua. Why? And why?

    Masa tu gua pergi konvo kat UiTM Shah Alam. Gua memang rasa tak sedap hati walaupun gua hepi pergi sana. Tandanya gua dah tamat belajar. Tak cemerlang pun tak apa lah, janji berjaya setelkan study gua tu.

    Balik dari Shah Alam, member gua datang ambik kat stesen bas. Gua tengok dia macam ayam berak kapur. Selebet je muka beliau. Gua ingat mungkin sebab beliau mengantuk sebab masa tu baru pukul 4.30 pagi kalau tak salah gua.

    Bila gua macam rileks sikit dalam kereta, member gua mula buka mulut.

    "Weh, aku ada benda nak cakap", muka beliau memang takut-takut, macam lah gua nak sekeh pala dia kalau dia cakap dia dah rembat topup maxis gua atas meja yang gua belum lupa nak gores sebelum pergi Shah Alam.

    Itu time, gua rasa macam tiba-tiba gua diberikan kuasa superpower cap kacip kak timah. Jadi, gua pun keluarkan statement macam ni:

    "Kenapa, motor aku hilang ka?".

    Member gua terus terkejut beruk, mujur tak bertukar menjadi baboon. Member gua tanya, "macam mana tau?".

    Gua bilang, "memang dah boleh agak yang motor tu takkan lama dengan aku".

    Member gua, "dah tu macam mana?".

    Gua bilang, "balik tido dulu lah weh, mengantok sangat ni. Esok aku pergi buat report lah".



    Masa tu, gua sentap jugak. Tak sampai sebulan gua pakai motor EX5 cap mat rempit tu, dah kena rembat. Jadi, di kesempatan ni gua nak ucap selamat hari raya kat brader-brader yang rembat moto gua tu. Motor korang rembat, kunci motor ada lagi dengan gua. Itu je kenangan yang ada dengan motor KCF 8997 tu. Semoga brader-brader yang curi motor gua tu sihat sejahtera dan beroleh hidup yang lebih baik lepas ni.

    8 comments:

    fiezah91 said...

    hahaha.. kena rembat moto blh tdo lagi ke

    Usy@M^^ said...

    ade x kene ngan ko ni..g periksa kt pkr jiwa..(^^)

    sud@is said...

    wauu baiknya .... siap doakan yg baik untuk pencuri ..ssh nak cari org macam ni... kalu aku sumpah seranah babakoi.....

    Days said...

    gua kagum ngn lu der.kalo lu meroyan pon lom tentu dpt kan moto lu.baik tido ye x.ehehe.

    Days said...

    gua kagum ngn lu der.kalo lu meroyan pon lom tentu dpt kan moto lu.baik tido ye x.ehehe.

    wachak said...

    wa ingat ko luar jer cool tapi makan
    dalam tu. mau setengah tahun nk
    pulih balik ... kih33

    ~ kira ada rezeki dapat motor baru ar lepas tu kan :P

    ardzmarn said...

    ucapan ke brader kebas moto lu tu ikhlas ke perli ..
    memang kelihatan cool jer buat ucapan selamat hari raya ke brader kebas moto tu.. wakaka..

    Carnation said...

    moto aku kena curi jugak KBW 1850 *iklan jap*

    curik time esoknya aku exam SPM paper add math
    dh sah2 la result aku paper add math kantoi kan..cilaka
    nampaknya aku tak kool macam hg

    Total Pageviews

    My Followers