• News

    20 September, 2010

    HIV TEST

    Isnin, 20 September 2010.

    Maknanya, 2 bulan dari sekarang, akan berlangsung majlis perkahwinan gua.
    Kalau tanya gua berdebar atau tak, jawapan yang gua nak bagitau, gua tak berdebar pun.
    Gua rilek dan cool saja.
    Haha.
    Gua tipu!


    Ahad, 19 September 2010.

    Gua pergi buat HIV test.
    Keputusan, of course lah negatif.
    Kalau positif, mau jugak gua pengsan kat klinik kesihatan tu.
    Haha.


    ps: kalau lah keputusan HIV test gua tu positif, agaknya nak tak bakal suami gua tu kahwin dengan gua? haha.

    6 comments:

    sahromnasrudin said...

    salam kat kedah dah leh buat kad kawen kan..dulu lum lagi maser zaman aku

    Anonymous said...

    ku rasa ape yg kau rasa..ewah!

    Siti Noor Aminah said...

    sahrom,

    kad kawin? mak aii.. dah siap buat dah pun.. tunggu masa nak pos je. haha.

    Siti Noor Aminah said...

    MDT,

    haha. rasa kah?

    Days said...

    lu kalo positive gua rase laki lu yg pengsan dlu heee

    Siti Noor Aminah said...

    days,

    haha. tak lah, gua syak terus dia tak mo kawind dgn gua. haha.

    Total Pageviews

    My Followers