Monday, September 20, 2010

HIV TEST

Isnin, 20 September 2010.

Maknanya, 2 bulan dari sekarang, akan berlangsung majlis perkahwinan gua.
Kalau tanya gua berdebar atau tak, jawapan yang gua nak bagitau, gua tak berdebar pun.
Gua rilek dan cool saja.
Haha.
Gua tipu!


Ahad, 19 September 2010.

Gua pergi buat HIV test.
Keputusan, of course lah negatif.
Kalau positif, mau jugak gua pengsan kat klinik kesihatan tu.
Haha.


ps: kalau lah keputusan HIV test gua tu positif, agaknya nak tak bakal suami gua tu kahwin dengan gua? haha.

6 comments:

  1. salam kat kedah dah leh buat kad kawen kan..dulu lum lagi maser zaman aku

    ReplyDelete
  2. sahrom,

    kad kawin? mak aii.. dah siap buat dah pun.. tunggu masa nak pos je. haha.

    ReplyDelete
  3. lu kalo positive gua rase laki lu yg pengsan dlu heee

    ReplyDelete
  4. days,

    haha. tak lah, gua syak terus dia tak mo kawind dgn gua. haha.

    ReplyDelete