Wednesday, September 1, 2010

KEMBALI TERJALIN

Assalamualaikum.

Gua kembali setelah 5 hari bercuti. Puas gua rasa dapat bersama family gua selama 5 hari. Kurang tidur sebab menjaga baby kakak gua yang baru masuk usia 3 bulan dengan berat 6 kilogram. Lengan gua sekali ada muscle daa.. Berotot jugak lengan gua ni sebab dok mengangkat budak kecik tu.

So, gua nak wish selamat berpuasa buat semua. Tiba-tiba gua rasa nak jadi sedikit formal pada pagi ramadhan ke 22 ni.



Ps: pagi ni gua terkial-kial nak taip password blog gua sampaikan gua terguna nombor pin akaun Mebenk gua. Ini baru 5 hari gua tak buka blog, kalau sebulan gamaknya memang gua tutup terus blog gua ni. Haha.

13 comments:

  1. besar mana muscle lu tuh?
    gua nak tgk.
    hahaha

    ReplyDelete
  2. salam ziarah..biler tgk tajuk entri ini aku ingat hang nak letak video clip Slam td huhuhuhu....

    ReplyDelete
  3. hahaahaha, kalu lagi lama cuti, entah2 pasword tabung haji plaks akan digunakan

    ReplyDelete
  4. eleh..konon. ntah2 tak sabor nk hapdet. hahahaha

    ReplyDelete
  5. MOFASAD,

    haha. gua lupa nak snap picture tunjuk sama lu. haha.


    SAHROM,

    haha. mana layan Slam la abang, kami layan Hijjaz ja. hehe.


    SHARINGINFOZ,

    terima kasih. ;p

    ReplyDelete
  6. MAK SU,

    haha, jangan kata tabung haji, sekali password tabung ayam pun sy guna. keh3x.


    hanie,

    haha. takut ada yang rindu, kena la hapdet cepat2. kah3x.


    linglung,

    haha. kalo gua menang, lu beli barang kemas besar rantai beskal kat gua, aci?

    keh3x.

    ReplyDelete
  7. Kawan ingat aok pergi bertapa ke mana ke..?

    ReplyDelete
  8. pa cerita jeniang?isk,xsabaq aih.lagi 6 hari nih!

    ReplyDelete
  9. relevan,

    haha. bertapa kat kampung lah.


    kak anis,

    ada macam2 cerita. cerita psl buang duit buta2 pun ada, isk3x. sedih betui. haha.

    ReplyDelete