• News

    06 September, 2010

    MOOD NAK MAKI ORANG SUDAH MARI

    Pagi tadi gua dapat call dari Digi center.
    Lu orang tau apa jadi?
    Ada orang pakai nama dan IC number gua, register digi postpaid.
    2 number okeh.


    Gua dah try call 2 number yang register atas nama gua tu, malangnya dah tak aktif.
    2 number ni register this year jugak.
    Jumlah tertunggak RM 292.31.
    Alamat orang yang register nih kat Taman Keladi, Sg. Petani, Kedah.


    Gua sekarang kena pergi balai, buat report police.
    Lepas tu gua kena pergi buat surat sumpah, kemudian kena kena digi center untuk terminate terus 2 nombor tu.


    Gua rasa pelik macam mana Ic copy gua boleh sampai kat orang lain sedangkan gua memang tak pernah bagi senang-senang Ic copy gua kat orang.

    Even bakal suami pun belum ada lagi Ic copy gua.

    Mood nak maki orang memang tahap memuncak dah ni.


    Haram jadah betul sesapa yang ambik Ic copy gua pergi register digi nih.

    17 comments:

    Days said...

    aiseyh beb.malang nih naseb lu.xpe anggap je dugaan ramadhan.saba heh weyh.tp lu penah ke x bagi ic potostet lu kat sape2..mcm nak reg ape2 la kan slalu mintak copy ic...cube try lu pikir dlm2 ade x

    aNiS tHe BumbleBee said...

    huh,bahaya gak laa main2 ic copy ni kan..len kali nk register apa2 kena buat cam dolu2 balik, pakai cap jari.





    kalo ang dpt jumpa org tu,apa kata hg cop barang seketui dua cap tapak kaki ang kt muka dia?

    Siti Noor Aminah said...

    days,

    gua igt, gua tak pernah bagi ic copy gua kat sapa2. otak pun dh blur, tak leh ingat apa2 skrg. skejap lagi baru nak keluar buat police report, n buat surat sumpah. cilakak btl orang yang amek kesempatan tu.


    kak anis,

    sy dah start mengamuk dengan bakal suami sebab keep asking stupid question. hari ni mood nak maki orang bukan takat kat orang yang buat naiya tu, tapi kat sume orang.

    nak kena guna jugak skill taekwondo yang sy belajar nih. haha.

    sahromnasrudin said...

    salam..mungkin ada org cilok copy ic tu masa awak beli krete atau apply kad kredit kot? huhuhuhhu

    Aleen Aiden said...

    ey..pesen org xde etika idop nih akoo memang hangen.
    smalam aku dpt tau ade org lggar lari kete kwn aku kat bazar.kete okess.memang cibet pangai.....hu3

    MOFASAD said...

    mesti bekas pakwe ko buat kan? hahaha




    *saje

    Siti Noor Aminah said...

    sahrom,

    ekceli aku syak benda yg sama. ritu penah apply utk beli kereta, tp tak jd amek kt situ. syak je lah. mamat tu pun keep calling macam nak mengorat je. tp tak layan sgt.

    Siti Noor Aminah said...

    aleen,

    kang aku maki macam namewee maki tu, abih sume pahala posa semua orang kalo baca entri aku.

    tp aku mmg nak cari orang tu based on alamat yg digi center tu bagi.

    Siti Noor Aminah said...

    mofasad,

    eh bang, yu ada amek ic copy ai kan masa kita kapel dulu? mofasad, bagi lah balik ic copy ai!!!!!!!!!!

    Relevan said...

    Tu lah..bermacam macam cara orang buat nak pekena..elok di racun saja jika tau siapa yng punya angkara ini..

    Siti Noor Aminah said...

    relevan,

    my mistake jugak sebab tak alert macam mana org lain blh dapat my ic copy.

    takut jugak kalau ic copy tu still with him/her, mana tau lepas ni dia nak buat apa lg.

    Linglung said...

    malang betul nasib lu derr..buat je apa nak kena buat semua tuh, kena report polis, jumpa pesuruh jaya sumpah amik sign..yg penting lu xyah byr..ye dak?

    Aida Azryn said...

    giler itu punya orang.. berani seyh hamek ic copy orang len.. haish~

    Anonymous said...

    ish! sape la makhluk tuhan yg tak membuat onar tu yer..

    saba ye gadis comel..jgn marah2..nanti dah x comel lagi..sape susah???? :)

    Siti Noor Aminah said...

    linglung dot com,

    polis tu ckp, kalau digi nak dakwa gua pun tak boleh since gua tak sign any application. tapi tak pe lah, dah siap buat report n surat sumpah.

    Siti Noor Aminah said...

    aida,

    dah dpt tau alamat orang tu. rasa cam balik kampung nanti, nak pi cari. keh3x.

    Siti Noor Aminah said...

    MDT,

    hehe. dah tak marah pun. rilek & cool je.

    senyum lepas tgk polis2 ensem kat balai tadi. keh3x.

    Total Pageviews

    My Followers