Sunday, October 3, 2010

AHAD DAN IMPIAN

 Sekadar hiasan. Ini bukan kereta gua okeh. Har har har.


AHAD

Today is Sunday. Sunday is Ahad.

Sekian,
Terima kasih.

............................................

IMPIAN

Semua orang ada impian. Impian gua dari segi material, gua kalau boleh nak dapatkan benda-benda ni dalam hidup gua. Tak kisah lah gua beli sendiri mahu pun ada orang bagi, gua memang nak sangat. Gua buat ayat sedih ni weh, tak kesian kat gua kah??? Haha.

1 - beli laptop : gua tak ada laptop mahupun komputer besar gajah tu. selama ni, gua berblogging guna komputer besar gajah kat ofis gua. balik kerja, gua buat muka sekupang, guna laptop rakan serumah gua. macam sekarang ni, gua pinjam laptop rakan serumah gua jugak. terima kasih rakan serumah yang baik hati. sayang awak...

2 - tukar rim - ohhh.. gua memang nak sangat tukar rim kereta gua tu. bukan nak bagi lawa, tapi nak tukar tayar standard yang gua masih guna sejak tahun hampir 2 tahun lepas.

3 - kamera DSLR - gua nak kamera DSLR!!! sebab gua rasa gua ada bakat, lagipun gua banyak berguru dengan Adam. Sebab tu gua folo cerita Adamaya tu.

Itu saja kot impian material gua. Nanti-nanti gua ingat, gua tambah lagi list ni okeh. Hari ni, gua lepak di rumah saja. Tak ada aktiviti jalan-jalan cari makan mahupun jalan-jalan cari pasal. Sapa mahu cari pasal dengan gua, datang ar cari gua kat Disneyland, gua tengah bersuka ria di sini. Haha. Gua tipu. Gua ada kat rumah sewaan.

Okeh, sudah!! Gua nak pergi tolong rakan serumah gua, beliau nak masak Kari Udang Mavelesss dengan Kobis Goreng Vavavommm.

Sekian,
Budak paling comel. Har har har.


p/s: gua rindu dia. sori, terjiwang. ohhh.. demmmm.. gua bukan jiwang okeh, tapi normal lah, orang comel macam gua pun mesti ada rasa rindu rinduan kan. hehehe.

17 comments:

  1. haha..perghh!! ayat cam menggedikz semacam je.. haha.. anyway, completekan satu2 impian tu k.. insyaallah akan tercapai apa yang dihajatkan..i want DSLR too!! hehe

    ReplyDelete
  2. Lu tak punya impian mau jadi kaya ka?..

    Kaya beb kaya..!

    ReplyDelete
  3. kalau pakai rim beskal murah sikit kot.

    ReplyDelete
  4. xmahu bilik impiana?gua nk bg ne..

    ReplyDelete
  5. x bleh beli cash, bayar ansur2 der. tapi satu2 ler. Jgn tiga2 barang
    sekali lu utang. jawabnya togok air
    paip jer memanjang :P

    ReplyDelete
  6. cess.lu dpt ank no 3 nanti baru gua kasik rim kereta baru kat lu.hehehe

    ReplyDelete
  7. hehehe.. baru nak cadangkan guna rim beskal, dah ada yg cadangkan lebih awal. =P

    rajin2 lah menabung utk penuhkan impian. lalalala~

    ReplyDelete
  8. salam..nak carik sport rim baik punya kne turun klang..byk choice tau huhuuhuh

    ReplyDelete
  9. harap2 anda dapat semua impian anda :)

    ReplyDelete
  10. Semua impian tu akan tercapai...
    Percaya le...
    Selagi kita tetap dan kekalkan impian terhadap sesuatu tanpa menukar2kannya, maka pasti ia akan tercapai. Cepat atau lambat, bergantung kepada usaha kita.

    ReplyDelete
  11. aku nak beli tayar, tayar keta sorong dah botak weh

    ReplyDelete
  12. BLACK ROSES - gedik sangat ek? haha. auwww.. malu lah.. haha.

    tu lah, ramai sgt nak DSLR kan. ;p


    RELEVAN - ntah lah, kaya tu bukan impian aku, aku nak happiness, bahagia dari semua segi. ;p


    JOHN - ahhh.. lu jangan macam-macam bro.. menci! menci! menci!


    HIRO - wow.. specialnya hadiah lu nak kasi.. segan i tau.. ha ha ha..


    WACHAK - wa akan dapatkan satu2, insyaallah. kalo boleh,tak mo hutang. hehe.


    DAYS - sampai hati lu kan. gua belom kawin lagi lu dah sebok cakap pasal anak. tak aci!! nak sekarang!!! haha.

    *merajuk!


    ASADA - haha. apa ke heyyy nak beli rim beskal ni weh. aku nak rim keta. alolololo...

    hehe.


    SAHROM - okeh, nanti aku kontek hang lah. hang tolong ejas harga baekkk punya.. hehe..


    RARA - thanks. u r so sweet.. hehe.

    *puji2 ni kot la rara ni nk hadiahkan DSLR ker, ok jugak. haha.


    KUASAI MINDA - insyaallah, di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. Kena menabung dari sekarang.

    *sehari simpan sekupang. haha. Joking.

    ReplyDelete
  13. SASA,

    yer, tolong beli utk aku sekali. kesian keta sorong mak aku dah gelong. har har har.

    ReplyDelete
  14. kereta sapa la tu
    musim hujan ni main2 tanggal pintu pulak

    ReplyDelete
  15. Kami pun harap laptop opis punya.. kalo dak, tak der laptop jugek la...
    ishkkk kesian kan???

    ReplyDelete
  16. tehr,

    ekceli keta tu kepunyaan resort yg kat dlm jerejak Islan tu.

    ReplyDelete
  17. kak pnut,

    iskkk.. kesian sungguh kat kita ni kan.. huhu..

    ReplyDelete