Wednesday, October 20, 2010

BUNGA RAYA BUNGA KEBANGSAAN

Tajuk entri macam nak buat esei masa sekolah dulu.

Tapi bukan nak cerita pasal bunga raya, tapi daun bunga raya.

Dulu, masa kecik, masa main dangau dengan kawan-kawan, kami guna daun bunga raya buat duit kertas. Kulit kerang, jadi duit syiling.

Rasa sangat heaven la masa tu.

Agak-agak kalau petang ni aku pi isi minyak kat Shell, bagi daun bunga raya, ok dak?

24 comments:

  1. kalau depa terima tolong roger GB! muehehe

    ReplyDelete
  2. weyh aku dulu pakai daun bunga lain buat duit hehehe.der lu jual je la cincin tunang lu.dpt redeem petrol gua rase hehehe

    ReplyDelete
  3. kalau aku kerja Shell lagi aku terima duit tu tapi aku suruh mat bangla tu isi air aje kete ko hahaha

    ReplyDelete
  4. gua dulu masa rambut pjg cecah lutut,gua suke selit daun bunga raya kat rambut gua,nampak ayu jerk gua rasa...

    ReplyDelete
  5. tp kalo lu nak bg daun tuh kat mat banggla shell tuh,lu cube la,kalo lu da gian sagt nak rasa penampau jepun bangla lak..haha..lu pi la cube..wa cakap lu

    ReplyDelete
  6. ko hulur la kad kredit cap bunga raya ye huhuhuhuh

    ReplyDelete
  7. boleh asal pakai kasut terbalik dan pakai suar atas kepala

    ReplyDelete
  8. nanti ada laki..minta kad kredit dia, buat isi minyak kereta kita..
    lalalalalala.....
    sapa tatau buat lagu tu....

    ReplyDelete
  9. sengal ar lu, nk guna daun ganti duit ... kekekeke

    ReplyDelete
  10. @GB,

    haha. tak berani nak terai la GB. takut depa angkut p tanjung rambutan pulak.

    hohohoho.

    ReplyDelete
  11. @platipus,

    hahaha. kau macam memahami keadaan diri ku.

    ReplyDelete
  12. @days,

    gua ada terfikir nak jual cincin gua nih.tp gua takut kena lempang 100 das dengan bakal laki gua.

    hahaha.

    ReplyDelete
  13. daun bunga raya orang buat ubat rambut berkelemumur..ramas2 daun itu sapu kat kepala..

    ReplyDelete
  14. @YB,

    haha. nak ugut mat bangla tu hantar balik bangladesh kalo dia tkmo isi minyak. haha.

    ReplyDelete
  15. @hiro,

    nnti gua masuk jailed, lu dtg la melawat

    ReplyDelete
  16. @one2paii,

    kencing ahh rambut panjang sampai lutut. lempang jugak budak ni kang.

    ReplyDelete
  17. @one2paii lagi,

    gua dh teraii. mat bangla tu steady je isi myk keta gua.

    itu lah kuasa sorang gadis comel. keh3x

    ReplyDelete
  18. @sahrom,

    kad kredit takde, kat atm ada la. hahaha.

    ReplyDelete
  19. @brutalsolo,

    haha. baek, nanti gua try. gua kasi tau sama lu.

    ReplyDelete
  20. @kak pnut,

    haha. cadangan yg bijak!! kena belajar dr senior. hehehe.

    ReplyDelete
  21. @wachak,

    gua sengal2 otot lah. hehe

    ReplyDelete
  22. @relevan,

    betui. mak kat kampung, selalu gak buat. nak lembutkan rambut pn buleh. hehe.

    ReplyDelete