Friday, October 29, 2010

TUAN BARU, RUMAH BARU

Salam budak-budak malas mandi!!


Ni Melah ni
Budak yang pakai nama Gadis Comel dah chow!!!
Melah sudah hambat dia dari rumah ni
Sebab budak yang kata dia comel tu tak bayar sewa
Terus Melah tendang bontot dia
Lempar kain baju dia keluar dari rumah Melah ni
Dusssshhhhh!!!


Lawa tak rumah Melah???
Cantik kan?
Cat kaler pepel
Curtain kaler putih
Very nice and sweet
Just like me
Kih kih kih


Sempena meraikan Melah kat rumah baru Melah ni
Melah nak jamu budak-budak malas mandi semua makan!!!!
20 November nanti jemputlah datang ke rumah Melah tau
Ayah Melah tumbang sekoq lembu woooo
Makan lah sampai termuntah pun tak pa
Hihi


Ok la
Jemput la datang rumah Melah lagi ye
So, jangan lah rindu-rindu sangat dengan Gadis Comel tu
Sebab Melah lagi comel dari dia
Har har har



Ikhlas dari Melah

ps: Melah rindu kat Abang Jusuh.

22 comments:

  1. kekekeke! tukar nama & identiti plak dah ka??

    ReplyDelete
  2. nice 2 meet u cik melah :D

    ReplyDelete
  3. hehehe.. sabor jek laaa.. melah pon melah lah~

    ReplyDelete
  4. gua dah agak dah..akhirnya lu mengaku yg lu melah gua cari2 selamanie..hahah..melahhh..juhsoh datang nie..

    ReplyDelete
  5. harap2 cik melah tak kena belah..
    p/s: tem kawen warna purple gak ka????

    ReplyDelete
  6. ala kan dah kena cari nama manja baru, com pi mana? hehe.

    hai melah, selamat berkenalan!

    ReplyDelete
  7. hai cik melah....pasni jadi puan melah..ekekee

    ReplyDelete
  8. nakal taw puan melah wannabe ni

    geli mak

    ReplyDelete
  9. melah pulak dah
    ni mst sbb lps kawen nnt kna pkse duk kg
    kne jg anak rmai2
    haha

    ReplyDelete
  10. pesal nama cam resakse je ni?? janagn engkau cuba menyamar...walaupun dikau menukar nama tetapi kesengalan ko tatap menjadi pujaan hatiku :)

    ReplyDelete
  11. Nak lepak lama lama kat rumah Melah ni..sila jangan halau koi yer..!

    ReplyDelete
  12. salam kenal cik melahhh .. dari akak di kuantan hehehehehhe

    ReplyDelete
  13. weyh melah.dgn lu nih nak pakai bahasa baku ke bleh wa lu wa lu mcm gc dulu heh? hahahah

    ReplyDelete
  14. alaaaa.. cik Melah, kenape kick tuan umah yang lame?..

    ReplyDelete
  15. lalallaa.. tak kuasa Melah nak reply komen hangpa semua ni.. Melah bizi dowh.. hahaha..


    Melah ingat lepas ni Melah nak guna balik gua lu tu, Melah syak bakal laki Melah taktau Melah dah tukar identiti.


    har har har.

    ReplyDelete