Thursday, October 28, 2010

TULUNG.. TULUNG.. HELP.. HELP

Wahai Abang-abang Supermen dan Kakak-kakak Superwomen di luar sana
Sudi lah kiranya menolong adik yang comel ni
Sangat-sangat memerlukan bantuan dan jasa baik anda semua


Adik yang comel sebenarnya nak cari rumah sewa
Tapi tak dapat lagi
Yang ada tu, mahal sangat lah
Sewa RM 400


Kalau boleh, adik yang comel nak cari rumah yang murah sikit


Adik yang comel nak cari rumah sewa kat kawasan Lumut / Manjung / Sitiawan
Kalau abang-abang dan kakak-kakak semua ada sedara mara yang tinggal dekat 3 kawasan ni
Tolong la tanya kan ek


Membantu orang yang dalam kesusahan tu kan besar ganjarannya
Jadi, tak mau ka ganjaran yang besar ni?????


Sekian,
Terima kasih.
Ikhlas dari adik yang comel.

43 comments:

  1. ok esok kak inform kan ya....sebab adik dulu penah dok area manjung..kot2 dia ada contact..

    ReplyDelete
  2. tadi ada nmpk rumah kedai utk disewa kat ceras bt 11...atas kedai mamak, senang nak order megi goreng :)

    ReplyDelete
  3. ada...rumah free..tak payah bayor..
    nak tak..?nak tak?

    ReplyDelete
  4. @Kak KB,

    thanks tau kak KB. harap2 ada. amin.

    ReplyDelete
  5. @Mak Su,

    Ceras Batu 11 ni kat area mana lak ni mak su? tipu ek?

    ReplyDelete
  6. oohhh.. rm400 tu mahal eh.. kalo kat shah alam dah murah tu.. muehehe.. x dapat lah nak tolong.. area manjung pon sis x pernah jejak lagi...kikiki

    ReplyDelete
  7. @kak cho,

    hang jangan main2 kak cho. aku serius ni. kang malam ni aku curik jenudin kang.

    ReplyDelete
  8. @kak nafira,

    tu lah. 400 tu mahey sangat. kalo boleh nak cari yg lagi murah. huhu.

    ReplyDelete
  9. cuba ko g kat kem tldm lumut...ada byk kosong rasanya...

    ReplyDelete
  10. nanti aku riki member aku kat manjung..dia kjer cane..ari tue baru jumpe kat kursus..pe2hal aku emel ko kalau ada perkembangan positif ya...

    ReplyDelete
  11. @mario,

    ko suruh aku cari rumah yg kuarters tldm tu ek?

    hahaha.

    ReplyDelete
  12. @sahrom,

    wokeh, roger & out!!

    thanks ya fr yr concern.

    ReplyDelete
  13. rumah takdak...bilik kosong ada laa.. mau ka?..

    ReplyDelete
  14. akak xleh tolong dik. lumut bukan kawasan akak. akak kan adun senawang. kihkihkih

    ReplyDelete
  15. saya Followers awak dan masih baru
    perkenalkan saya

    ReplyDelete
  16. @akak tijah,

    cisss..adun senawang lak. yolah2..

    ReplyDelete
  17. @aku berbangsa ajam,

    selamat datang. hehe.

    ReplyDelete
  18. ada umah ni. kat rawang. sewa guwe bagi 350 ja. mau? ngeee

    ReplyDelete
  19. cik abang hg xkan xdak kontek kut org2 kt lumut?

    ReplyDelete
  20. aku dok manjung. tapi aku tamau habaq sebab aku belagak..... muahahahhahahahah!!!!!

    ReplyDelete
  21. @kak anis,

    bukan ni ayat kat YM ka? haha.

    ReplyDelete
  22. @pia,

    hang memang berlagak!! tak pa!! tak mo kawan.



    sob.. sob.. sob..

    ReplyDelete
  23. ada bai..ado 1..kat pekan kohboi..masuk sekali 20 sen jerk..siap dapat tisu..gua bg lu free jerk kalo gua tuan umah..cian kat lu bai..kawan2 nya harga..umah sewa gua tuh

    ReplyDelete
  24. @one2paii,

    macam nak bagi kaki je kat lu nih.

    ReplyDelete
  25. dari bg kaki..bek gua tampor ibu jari kaki lu..jum ar tgl kat umah sewa gua tuh..leh la..gua da adjust tuh..aircond..carpet merah..air terjun siap pasang ag..semua untuk lu..adiah gua pada kawan bek gua nie..terima jerk la

    ReplyDelete
  26. @one2paii,

    macam setan!! i hate u. hahaha.

    ReplyDelete
  27. dah jumpa ke umah sewa?Nita boleh tolong kalau nak..nk rumah kampung ke rumah taman?

    ReplyDelete
  28. Ada ada..rumah kome memang kosong sewa RM200 jer.. tapi kat Temerloh Pahang..!

    ReplyDelete
  29. jangan risau banyak rumah yang kosong dan murah kat sana

    ReplyDelete
  30. @nita,

    thanks ye yang. nnti dapat upah roti canai. hehe.

    ReplyDelete
  31. @brutalsolo,

    lololo. sampai skrg tak dapat rumah lg. huhu.

    ReplyDelete
  32. Aslmkm.
    Kena minta jasa baik orang Lumut/Sitiawan/Manjung atau yg familiar dengan kawasan itu la ... lebih relevan kan?

    ReplyDelete
  33. Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

    ReplyDelete
  34. kwn gua ade berasal dr manjung..tp dia stadi kat melaka..so gua tak rasa dia tahu pasal umah sewa kat sana..hehe

    ReplyDelete
  35. @Kak G,

    hehe. dah mintak tolong dah. hope ada yg sudi membantu.

    ReplyDelete
  36. @Linglung,

    kawan laki ker pmpuan? kem salam ye kalo laki. kalo pompuan,tak payah. haha.

    ReplyDelete
  37. RM400 tue murah dah sebenarnya...cari area taman samudera..kalau bernasib baik glier dpt la yg murah..silap3 lagi mahal drpd tue

    ReplyDelete
  38. cari kat fasa 3a..kat situ rasanya murah skit berbanding yg lain.

    ReplyDelete