Friday, November 12, 2010

Cincin emas berharga 3 ringgit...!!!!

Terkejut tak kalau gua cakap, cincin di jari manis gua sekarang, gua cuma perlu bayar 3 ringgit je untuk cincin seberat 1.36 gram. Untuk budak-budak sekolah yang tak tau, meh sini ahkak comel nak bagitau, harga emas semasa kalau tak salah gua dalam 157 ringgit / gram.


Nak tau tak macam mana ahkak comel boleh dapat sebentuk cincin emas 916 dengan harga 3 ringgit je???


Meh la dekat sikit ahkak comel nak bagitau. Rapatkan telinga adik-adik semua ke mulot ahkak comel, biar terkena ayaq liyuq ahkak comel ni. Hahaha. Ayaq liyuq tu lah berkat untuk mendapat kepandaian ahkak comel ye adik-adik.


Sekarang ahkak comel dah ada pengganti untuk cincin tunang ahkak comel yang hilang tempoh hari. Esok kalau mak mertua ahkak comel datang, idok la dia perasan yang ahkak comel tak pakai cincin tunang, tapi pakai cincin baru. Ekekeke. Sumpah der, bakal mak mertua tarak perasan punya ini cincin tunang ker cincin tak bertunang. Alololo.


Murah kan cincin baru ahkak comel. Serius der, memang ahkak comel dapat dengan harga 3 ringgit saja. So cheap, ibarat kata nenek ahkak comel. Ye yeahhh.. Dah ada cincin! Dah ada cincin!

27 comments:

  1. beli kat aku sepuluh.esok aku bayar.

    ReplyDelete
  2. lu beli cincin emas ape 3 hingget?

    ReplyDelete
  3. haha..sepatah haram gua idok le percaya kat kome..nak masuk tandas pun kena bayar 2 hinggit..nie kan pula cincin lu harga 3 hinggit..tokei kedai gila jerk mampu bagi herge camtuh..hahha

    ReplyDelete
  4. babik betoi kata nak citer tapi tak citer.... mana hang dapat chenchen 3hengget tu???

    ReplyDelete
  5. la... mana gmbr cicin tu,.
    nak gak tgk..hehehe

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  6. x baik tipuuuuuuu khikx3

    mana gambar nye .. kami x cayeee heheheh

    ReplyDelete
  7. baik simpan spare byk2. cincin 3 hengget tu senang patah. lalala.... :p

    ReplyDelete
  8. mana cincinnya ?

    tayang-tayanglah sikit..tak banyak punn..

    boleh aarr..

    ReplyDelete
  9. sepet yg mls nk guna akaun gugelNovember 12, 2010 at 5:51 PM

    haku tau ... haku tau ..
    mesti chenchen tikam kan?? kan??

    x pon, chenchen yang ada skali gegula panjang tu ...


    hahahhahaa ..

    ReplyDelete
  10. beli kt kedai mana neh..mau juga mau juga..hik9

    ReplyDelete
  11. mne kau dpt hah cincin tu??

    nak jgk..leh suruh bf aku beli....hahaha

    ReplyDelete
  12. SALAM,
    BETUL KE INI ? BELI SEPULUH PUN TAK APA. BARU 30 RINGGIT !

    ReplyDelete
  13. salam..aku doakan cincin tue akan kekal ya...

    ReplyDelete
  14. apa yang nko ayat kan apek poh kong tu ?

    ReplyDelete
  15. ke akak cumel beli cincin telo 2 posen??? hahahah

    ReplyDelete
  16. klo mcm tu,ahdek nak jugak cincin 916 yg 3hengget.kompem ahkak mampu kan?hak2

    ReplyDelete
  17. lu beli cincin tikam ke der? hishh hahaha mak mentua lu xde hal laku lu amcm?

    ReplyDelete
  18. uikkkhhh murahnya tuhhhh..
    leh beli bebanyak tu mana tau hilang lagi
    takyah beli lagi heheh

    ReplyDelete
  19. jaga cincin tu bebaik..tunang tak payah jaga dia tau jaga diri pesanku jujur

    ReplyDelete
  20. eleh...tikam kt kedai apek jeniang laa tuuu...

    ReplyDelete
  21. Mmg ade lah.aku penah beli jgk.cincin celup la.tp mmg tahan .tipu org pun org cayee..huhu

    ReplyDelete