Monday, November 8, 2010

MALAS NAK MENGAKU!!

Suasana malam tu agak hening
Mata ayah fokus ke TV
Mata gua, mata mak gua, mata kakak gua tertumpu pada Zahra
Zahra budak kecik anak sedara gua
Comel sangattt
Sudah tentu mewarisi kecomelan mak sedara dia
Hahahaha

Opsss... Mak sedara Zahra ada tiga orang
2 orang yang ada blog, ada sorang yang tak ada blog
Tapi tuan punya blog Gadis Comel lah yang paling comel
Hehehehe
Bukan perasan, tapi ini kenyataan
Terima kasih Ya Allah di atas kecomelan ini
;p

Kalau mengikut fahaman orang-orang tua
Hantu adalah sejenis species yang busuk
Dan tetiba gua rasa busuk
Bau macam longkang
Senak lobang idong gua

Gua syak bau kentut!!!

Dan jadi kebiasaan jugak, nak tanya jugak siasat sapa yang kentut

"Ayah kentut??"
Gua terjah bapak gua dulu
Bapak gua angguk
Cubaan pertama sudah mengena!!!
Teror betuii
Kagum pada kehebatan diri sendiri

"Apa ni, kentut busuk. Nak pengsan! Nak pengsan!"
Mak gua lebih-lebih
Padahal itu memang kenyataan
Gua, mak gua, dan kakak gua masing-masing tarik baju tutup lobang hidong
Kesian Zahra, budak kecik umur 6 bulan tu
Terpaksa tahan lobang hidong, hidu bau kentut tok wan
Kalau sekali okeh lagi, kalo dah berkali-kali
Memang tak tahan!!!

Bapak gua yang tak dapat terima kenyataan yang kentut beliau sangat busuk
Teruk merajuk
"Menyesal mengaku. Kalau tak mengaku tadi pun tak pa. Boleh kata Zahra yang kentut".
Hahaha
Comel la bapak gua tu
Alolololo

Dan gua tiba-tiba teringat sorang kawan gua masa sekolah dulu
Bila orang ramai-ramai tuduh dia kentut
"Awat, kalo aku kentut busuk pasaipa?? Siti Nurhaliza pun kentut busuk jugak weh"
Ngeh ngeh ngeh

18 comments:

  1. hehe selalunya bab2 mcmni ssh nak ada yg mengaku... takut kena kutuk je ~

    ReplyDelete
  2. hahahah sengal...ngat orang cantik jelita kentut wangi ka??? silap2 kentut diorg lagi cam harammm...

    ReplyDelete
  3. aku baru masuk opis..td masa aku kerja luar, ada org terken....tp aku rasa aku tau sape coz pergerakannya dah menunjukkan itu huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. okeyh la tue kentut..
    sihatttt...


    muahahhahaha

    ReplyDelete
  5. sape kentut wangi?

    tu la..

    daddy gua kata..
    " kentut bunyi tak busuk.. kentut senyap.. busuk YA AMAT.."


    jd.. renung2 kan.


    p/s: hoyeah! gades comel mcm camel dah KEMBALI..

    ReplyDelete
  6. Baik ensem or xensem,baik cantik or xcanti,sumenye sama j xde beza~ kentut bau busuk jugak~ haha~ XD

    ReplyDelete
  7. Siti nurhaliza kentut busuk tapi poket dia wangi wang.... Hehehehe....

    ReplyDelete
  8. smpi skrg x paham ...
    kalau ble wa n kucing2
    berlomba ngaku kentut
    walaupun bukan! hahahhaa

    panjang umo mitosnyer

    ReplyDelete
  9. susah juga kalau kentut wangi.. dah semua pakat kentut belaka!

    ReplyDelete
  10. zahra kentut chuk...aiyo.... (zahra jugak kan...), kih kih kih

    ReplyDelete
  11. kentut memang best!haha.lagi2 yang tersepit dan bau harum!

    ReplyDelete
  12. hahahaha.. tok ti pon jadik mangsa keadaan..muahahaha

    ReplyDelete
  13. manje - haha.tp ayah slumber je mengaku. tp tetap kena kutuk sebab busuk sgt. haha.

    mario - tu lah. zahra bukan reti nak kaber idong dia. haha.

    hantwo - haha. har har harrammmm..

    sahrom - sapa weh? diri hang sendiri kah? haha.

    ReplyDelete
  14. ah ang ni melah..kentut pon nak jadik hal.mcm ang xpnah kentut.hu3

    ReplyDelete
  15. aujinz - haha.betui.betui.betui.

    naj hebat - gadis comel yang camel? cam haram je lu nih. haha.

    aida - haha. betui tu.kentut bunyi tak busuk, kentut tak bunyi itu sgt busuk.

    zezebel - haha. betul ker busuk?

    frodo - kentut tu panjang umur? sgguh mitos ni weh

    pala maldini - kalo kentut wangi, lu nak wangi yg macam mana? hihi

    mak su - kalo zahra kentut, mak aiii.. cukk wooo.. hahaha..

    anitadahahs - haha. nita kentut bau one drop kot.

    GB - melah kena kidnepppp. haha

    relevan - melah yg kentut, gadis comel tak kentut. haha

    kak nafira - kesian lak, tok ti yg dpt nama.. haha

    aleen - mmg lah aku kentut, tp tak la sebusuk kentut bapak gua tu. buleh pengsang woooo.. haha

    ReplyDelete